DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 9. listopadu 2014

Home » » Minirecenze/minireview - ABORTED - The Necrotic Manifesto (2014)

Minirecenze/minireview - ABORTED - The Necrotic Manifesto (2014)


ABORTED - The Necrotic Manifesto
CD 2014, Century Media Records

Poslední deska ABORTED je snad na všech metalových serverech velebena, kapela zažívá velký úspěch a je o ní slyšet na každém kroku. Já jsem v hodnocení trošku zdrženlivější. Původně jsem byl na novinku "The Necrotic Manifesto" poměrně zvědavý, ale po vystoupení téhle kapely na plzeňském Metalfestu jsem se jejich CD raději ani nedotkl. Už na zmíněném koncertě jsem si získal velké antipatie ke zpěvákovi Svenovi de Caluwé. Mě zkrátka podobné vokály iritují a dokáží mě zcela odradit. Hudba je jinak na poměrně slušné úrovni, střídají se v ní vlivy CARCASS, DYING FETUS, EXHUMED nebo třeba i takových IMPALED, ale když se pak začne zpívat, mám co dělat, abych desku nevypnul. Je to samozřejmě jen můj problém, ale já tady také cítím na sto honů nejen grindové výjezdy (nevadí a líbí se mi), tak i různé core vlivy a ty my nedělají vůbec dobře. Tahle smečka si asi svoje těžce vysloužené ostruhy za ty roky hraní a tvrdé práce zaslouží, ale pořád nějak stojí mimo můj rámec zájmu. Za mě tedy perfektně odvedená práce s (pro mě) divným zpěvákem a spoustou nápadů, které mě nechávají zcela chladným. Fanouškům budiž přáno a já se raději tentokrát poohlédnu jinde.



Asphyx says:
Death grind core machine from Belgium with the new CD. Good production, good cover, but music is very ordinary in my opinion. I don´t like Sven's vocals and core influence. I'm sure it's a good album for their fans, but for me monotonous only. The band will be very successful, but I'd like other bands. Album is ordinary job for me and  the vocalist is horrible.
Share this games :

TWITTER