DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

úterý 18. listopadu 2014

Home » » Minirecenze/minireview - ACCEPT – Blind Rage (2014)

Minirecenze/minireview - ACCEPT – Blind Rage (2014)


ACCEPT – Blind Rage
LP/CD 2014, Nuclear Blast

Němečtí veteráni ACCEPT potřetí bez UDA. První návrat v podobě "Blood of the Nations" jsem jim schlamstnul i s novým zpěvákem a vlastně i s navijákem. Další "Stalingrad: Brother in Death" mě nechal absolutně v klidu a letošní novinka "Blind Rage" u mě postupně roste. Rozhodně to není deska, která by u mě ihned zaútočila na první signální soustavu a ihned mě smetla, ale postupem času se vypracovala na solidní, dobré album, kterých zase tolik v tomto stylu neposlouchám. Když si odmyslím nezbytnou úctu k legendám, tolik toho nezbývá, ale zase na druhou stranu, co by měl člověk po "stařících" ještě chtít, že ano? A takhle v neděli, po chutném obědě, s dobrou knihou v ruce mi přijde "Blind Rage" vždycky k chuti. Kolega to viděl víc nadšeně a ani se mu nedivím (zde). A Mark Tornillo? To je jednoduše zabiják!


http://www.facebook.com/accepttheband
http://www.myspace.com/accepttheband

Asphyx says:

Do you want new classical ACCEPT? Here they are! UDO has better album now, but ACCEPT are on the new album solid, with cutting riffs, and Mark Tornillo is killing vocalist! Good album after a good spicy lunch!
Share this games :

TWITTER