DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

středa 26. listopadu 2014

Home » » Minirecenze/minireview - AUTOPSY – Tourniquets, Hacksaws and Graves (2014)

Minirecenze/minireview - AUTOPSY – Tourniquets, Hacksaws and Graves (2014)


AUTOPSY – Tourniquets, Hacksaws and Graves
CD 2014, Peaceville Records

Když jsem poprvé slyšel ukázky z nové desky AUTOPSY, bylo to jako setkání se starými kamarády. Tuhle kapelu poslouchám už takovou dobu, že každý jejich nový zásek je pro mě v podstatě malým svátkem. Většinou si sednu, otevřu nějakou knihu převážně s hororovou tématikou a nechám se unést do světa pitevních sálů. "Tourniquets, Hacksaws and Graves" pokračuje přesně tam, kde AUTOPSY začali po své návratové desce "Macabre Eternal" z roku 2011. Já jsem se na Fobiazine kdysi vyjádřil k předchozí "The Headless Ritual" a kolega velmi pečlivě rozebral letošní atmosféru nepovedených operací zde. Mně v podstatě nezbývá nic jiného, než s ním souhlasit. Osobně jsem moc rád, že se má oblíbená kapela vzepřela k tak dobrému albu. Obsahuje totiž všechny nezbytné propriety těchto amatérských patologů. Je temná, často mění tempo a na konci nezůstane nikdo naživu. Krásná práce!




Asphyx says:

Hello, my zombie! Here is the new album of AUTOPSY! This time very morbid, calm, cold, with atmosphere of operating theatre. Chris maniacal vocals, killer riffs and often changing pace! It´s AUTOPSY in top condition!


Share this games :

TWITTER