DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 28. listopadu 2014

Home » » Minirecenze/minireview - ENTHRONED – Sovereigns (2014)

Minirecenze/minireview - ENTHRONED – Sovereigns (2014)



ENTHRONED – Sovereigns
CD 2014, Agonia Records

Další album belgických černokněžníků. Já vlastně ani moc nevím, proč se mi zrovna tahle kapela vlastně líbí, ale pravděpodobně to bude tím, že mě kdysi dávno prokleli. To by samozřejmě nestačilo, spíš to bude tím, že mě fascinuje jejich kombinace drsných melodií a okultních textů. Zkrátka, black metal je a vždycky bude určitě o uvěřitelnosti a "ryzosti". ENTHRONED na své novince "Sovereigns" jasně dokazují, že jsou ve velmi dobré formě. Zapalte svíce, obětujte kohouta a nasaďte si na domovní vrata kozlí hlavu. K snídaní si dejte pořádný hlt krve a všechny kříže ve svém příbytku obraťte do té správné polohy. Deska, kterou bych lépe nepopsal, než můj kolega zde. I když jsem zaměřením spíše do smrtícího kovu, tak tohle je přesně ta nahrávka, kterou si vždycky znovu rád pustím.


https://myspace.com/enthronedhorde
https://www.facebook.com/Frater.Silurian

Asphyx says:

In Belgium there must be any occult power, because this local band is very interesting. They have king between themself. Their name is ENTHRONED. They published a very dark album this year! Crushing riffs, maniacal vocals and death atmosphere. Very, very good album, for me! Hail ENTHRONED!
Share this games :

TWITTER