DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pondělí 24. listopadu 2014

Home » » Minirecenze/minireview - MAYHEM – Esoteric Warfare (2014)

Minirecenze/minireview - MAYHEM – Esoteric Warfare (2014)



MAYHEM – Esoteric Warfare
CD 2014, Season of Mist

Když jsem viděl MAYHEM na letošním Metalfestu, byl jsem jedním slovem zklamaný. Attila Csihar tam asi hodinu neustále olizoval lebku, slyšet toho moc nebylo a ty jejich malůvky na obličeji v tom parném slunci vypadaly taky hodně legračně. Jenže pak mi přišla jejich letošní deska "Esoteric Warfare " domů, já zatemnil celý pokoj a málem mi omrzly stěny. Tolik chladu, špíny a ozvěn ze záhrobí jsem už hodně dlouho neslyšel. A to považte, že se právě nacházím v období, kdy mě nechává black metal převážně úplně chladným. Každopádně, pokud máte rádi první nahrávky MAYHEM a jste jejich fanoušky, zklamáni určitě nebudete. Lépe a obsáhleji to vyjádřil můj kolega z Fobiazine zde. Jeho recenzi podepisuji vlastní krví!



Asphyx says:

Do you like old albums of MAYHEM? Listen to "Esoteric Warfare"! This is cold, very cold album. Attila´s voice is very maniacal here and all riffs are crushing my head! The best black metal album of this year, for me!
Share this games :

TWITTER