DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

úterý 22. září 2015

Home » » Minirecenze/minireview - ANNIHILATOR - Suicide Society (2015)

Minirecenze/minireview - ANNIHILATOR - Suicide Society (2015)


ANNIHILATOR - Suicide Society
CD 2015, UDR Music

Kanadskou thrash metalovou legendu ANNIHILATOR jsem měl vždy raději v jejich písničkové formě. Jeff Waters umí, uměl a bude umět složit dobré songy. Je tomu tak i letos. Minulý počin "Feast" (2013) u mě ve zkoušce časem příliš neobstál. S novinkou to mám jiné. O hodně lepší. Jsem moc rád, že se vokálů opět ujal samotný hlavní protagonista, ten mi stejně seděl v téhle thrashové mašině nejvíce. Staré časy v podobě legendárních alb ("Alice in Chains" apod.) se sice již asi nikdy nevrátí, ale "Suicide Society" mě baví poslouchat čím dál tím víc. Líbí se mi, že má odpich, riffy jsou ostré a nic není zbytečně překombinované. Sází se na "jednoduchost" a nadšení. Obal je klasický, do modra zbarvený (Gyula Havancsák) a odráží se v něm vše, co pro mě ANNIHILATOR znamenají. Klasické motivy, sem tam nějaký ten progresivnější nápad, velmi dobrý a čitelný zvuk (opravdu heavy!), naléhavost a moje oblíbené sypačky. V některých momentech se Jeff autorsky lehce otírá o Davea Mustaina a jeho MEGADETH. Nevadí to, naopak, ukazuje to Kanaďany zase v trošku jiném světle.

Od novinky nečekejte žádné zázraky, ani obrácení světových thrashových postupů, ale vlastní krví bych se podepsal pod to, že album je neskutečně poctivé, nápadité a rozhodně mě nenudí ani chvilku. Cením si jak až heavy metalových výletů, tak citlivě vložených meziher. Jeff je zkrátka ten správný maniak, srdcař a nadšenec, který má ke všemu ještě obrovský talent. A na rovinu, pokud si srovnám současný stav a nové desky tolik přeceňované thrashové čtyřky, tak si raději narvu do hlavy "Suicide Society". Nalézám na ní totiž to nejdůležitější, co na thrashi jako stylu tolik obdivuji. Nespoutanost, ostré koření a jiskry jako od rozbrušovačky. 

ANNIHILATOR se na novém albu "Suicide Society" ukazují v plné síle. Ostré thrashové riffy, naléhavé motivy a perfektní skladby. Tohle všechno na novince nalezneme. Osobně jsem z letošní nahrávky doslova nadšen. Deska se hrozně příjemně a přitažlivě poslouchá. Jeffa považuji stejně za nejlepšího zpěváka této kanadské legendy, sedne mi k hudbě nejvíce. Album je neskutečně propracované a obsahuje velký počet potencionálních hitů. Takhle nějak si představuji inteligentní thrashovou desku. Mezi mnou a kapelou létají doslova elektrické výboje! Velmi dobré, i když klasické album! Klaním se!




Asphyx says:


ANNIHILATOR  appear on the new album "Suicide Society" full of energy. Sharp thrash themes,  urgent motifs and perfect song. All can be found on their new album. Personally, I'm really excited about this record. The CD is very pleasant and attractive for listeners. I think Jeff is the best singer of this Canadian legend, he is right to this music. The album is incredibly sophisticated and contains a large number of potential hits. This is how I imagine an intelligent thrash album. There are flying electric shocks between me and the band! Very well, even though the classic album! I take my hat off!

Share this games :

TWITTER