DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 20. září 2015

Home » » Minirecenze/minireview - MY DYING BRIDE - Feel the Misery (2015)

Minirecenze/minireview - MY DYING BRIDE - Feel the Misery (2015)


MY DYING BRIDE - Feel the Misery
CD 2015, Peaceville Records

MY DYING BRIDE si umí opravdu vybrat datum vydání nové desky. Přichází pomalu podzim a za ranních studených mlh jejich hudba vynikne asi nejvíce. Mám tuhle kapelu rád už od jejich počátků. Jsem starý pes a toho jak známo novým kouskům nenaučíte. Dnes už se hraje jinak, MY DYING BRIDE určitě patří mezi klasiky, kteří se nemění, ale buďme za to rádi. Vždyť kolikrát stačí, že si skupina drží určitou laťku kvality. Ono také hrát od roku 1990 a nemít slabší album, to by zvládl málokdo. Osobně mi letošní počin přijde jako takové tradiční setkání s těmito Brity. Pánové bývají často dávání do spojitosti s PARADISE LOST, kteří jsou jejich souputníky ve světě smutku již od jejich počátků. Myslím, že Nickovi Holmesovi a jeho partě se letos podařila nahrávka o nějaký řád lépe. MY DYING BRIDE jsou někdy až moc rozvláční, neuchopitelní a přijde mi, že se trošku bojí, opřít se do toho. Všechno je vlastně v pořádku, fanoušci si zajisté přijdou na své, ale já se v některých momentech ošívám a ne vše mi sedí. Chybí mi jiskra a co si budeme povídat, tak i více smutku a to je u téhle smečky lehký problém.

Povětšinou se sice jakési démonické chvilky dostavují, ale chybí mi taková ta opravdová syrovost. Možná budu za rouhače, ale trošku mi přijde, že téhle skupině dochází dech. Ne vždy a ne všude, ale těch "nezáživných" momentů je někdy již povícero. Pořád se mi sice nechce říkat, že je deska "špatná", ale rozhodně nejsem nijak hudbou chycený ani prostoupený. Spíše se dívám odněkud shora, sleduji a pozoruji, jen nejsem uvnitř desky. Zkoušel jsem schválně album poslouchat v různých náladách, na rozličných přehrávacích zařízeních, ale zatím mi do krve neproniklo. A jak se tak znám, pravděpodobně k tomu asi již nedojde. Přitom, všechno je v pořádku, až na jednu podstatnou věc, smrt nepřichází. Nebo lépe, dorazí jen někdy a ještě mě jen tak postraší, do záhrobí si mě s sebou nevezme. 

MY DYING BRIDE letos vydali svoje další album. Jedná se o tradiční desku, v podobě, v jaké ji vydávají v posledních letech. Nečekejte nic překvapivého, ani nového. Pánové jsou klasici a nemění se. Jsou takovou jistotou v dnešním krutém světě. Osobně mě nahrávka příliš neoslovila. Chybí mi víc smutku a smrti. Určitě se nejedná o špatné album, ale ani o nic, co by mě pohltilo. Jiskra mezi mnou a kapelou přeskočila jen někdy. Fanoušci budou ale spokojeni a o to jde především. Doom metalové album, kterému by prospělo víc smutku. 




Asphys says:

MY DYING BRIDE, release their next album this year. It is a traditional CD like in last years. Don't expect neither surprise nor new ideas. Gentlemen are classics and they don't change. They are sureness in today's cruel world. Personally, I don't like the record very much. I miss more sadness and death. It isn't a bad album sure, but there is nothing that can enthrall me. The spark between me and the band jumped only sometimes. But fans will be satisfied and this is important. Doom metal album, that would do good more sadness.

Share this games :

TWITTER