DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 26. září 2015

Home » » Nový desing/new design - blog DEADLY STORM!

Nový desing/new design - blog DEADLY STORM!


Zdravím přátelé,
tak a je to tady...vzhledem k tomu, že se za ten necelý rok rozjel můj blog až neuvěřitelně, byl jsem "nucen" přistoupit ke změně designu. Použita je zcela nová šablona, s tím, že si ji postupně budu vychytávat a odlaďovat. Nečekejte zázraky, ani klasické stránky, to já nikdy mít nebudu. Jsem jen fanoušek, nadšenec, maniak, kterého baví o muzice psát a hlavně ji poslouchat. Tak doufám, že se vám u mě bude i nadále líbit a že se budete vracet v tom až překvapujícím množství jako doposud.

Články by teď měly zůstat na titulní stránce přeci jen o něco déle. Další postup bude následovat, ale bude pozvolný, asi i pomalý (kupříkladu některá tlačítka nebudou zatím fungovat a to do té doby, dokud neseženu nějakého ochotného a schopného web designéra), tak prosím o trpělivost. Nová éra DEADLY STORM začíná! Díky moc všem za podporu a kladné reakce, opravdu si toho moc vážím! 

Jakub zvaný Asphyx!

DEADLY STORM BLOG is in reconstruction now, please, be patient! Thank you!



Share this games :

TWITTER