DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 19. listopadu 2015

Home » » Recenze/review - KEEP ON ROTTING - Wandering Fall (2015)

Recenze/review - KEEP ON ROTTING - Wandering Fall (2015)


KEEP ON ROTTING - Wandering Fall
singl 2015, vlastní vydání


Hola, hola! Na vědomost se dává, že obyvatelé litoměřického pavilonu Gibonů zavítali po nějaké době do studia a vyvrhli mezi návštěvníky zoo dva zbrusu nové songy. Jak už u nich bývá dobrým zvykem, vše je předkládáno s lehkostí a vtipem, kteréžto jsou této kapele vlastní. KEEP ON ROTTING, kteří jsou zajímaví už ze své podstaty, dostáli svým zásadám a poctili nás spoustou ostrých riffů, originálně nazvučených bicích a hlasu, díky kterému padá omítka ze zdí mého pokoje. Už dlouho se mi nestalo, abych já, jako odpůrce různých singlů a ochutnávek, trávil ve společnosti dvou písniček takovou dobu. Ale vězte, že je co poslouchat. Jiné skupiny by si s nápady, napěchovanými do singlu, vystačily několik dlouhohrajících alb. Nemám ze své přirozenosti rád zbytečně složitou hudbu, ale tady si přijdu jako malé dítě, ještě pořád objevující nový svět. 

Nutno zmínit, že obal alba je krásným a zajímavým doplňkem k hudbě. Podepsána je pod ním vokalistka Dahlien a abych pravdu řekl, měl jsem jej dokonce jako podklad na plochu svého počítače v práci. Uklidňuje mě. Stejně jako obě skladby. Je to zvláštní, ale i přes určitou "komplikovanost", jsou KEEP ON ROTTING hodně syroví a nedají vám nic zadarmo. Očišťují mou mysl. Někdo mi někdy říkal, že by trošku vytáhl dopředu kytary. Nikoliv, tento názor nezastávám. Zvuk je jednou z devíz, které litoměřičtí mají. Vím, že to bude působit zastarale a možná nepatřičně, ale odpusťte to "starému" pánovi. Já když novinku poslouchám, pořád mi v hlavě doslova září slovo NOBLESA


Ano, je to právě určitá samozřejmost, nadhled a hlavně tlak, které z desky doslova tryskají. Přirovnávat hudbu k nějakým jiným smečkám nemá smysl, obrázek si uděláte sami a hlavně, tahle kapela je skvělá právě v tom, že je originální. A víte co, dost slov, stačí si kliknout na odkaz dole pod článkem, podpořit kapelu několika groši a uslyšíte sami. Za mě opět palec nahoru a moc se těším na dlouhohrající desku. A teď už mi dejte svatý pokoj, mám ještě něco na práci. Musím si nutně nasadit sluchátka a znovu si vše přehrát. Je to totiž hudba, se kterou jsem až niterně propojen. Death metalová meditace může znovu začít! Howgh!

(pokud máte chuť, přečtěte si s KEEP ON ROTTING rozhovor - zde, interview with KEEP ON ROTTING  - here)



Sumarizace:

Česká, progresivní death metalová kapela KEEP ON ROTTING, je skupinou, ze které doslova tryská talent na všechny strany. Jejich nový singl je po okraj narvaný nápady, energií a tlakem. Pokud rádi u hudby přemýšlíte a ochutnáváte z pestré palety bohatého talíře extrémního metalu, bude vám určitě chutnat. Fascinuje mě lehkost a samozřejmost, s jakou je singl nahraný. Poslech je srovnatelný s pohledem do kaleidoskopu. Pestré riffy, zajímavé bicí a všemu nasazuje korunu vokál, vytažený až odněkud ze samého nitra. Oba songy působí velmi vyrovnaně, chutně, naléhavě a přesto jsou až uklidňující. Singl se tak pro mě stává jakousi meditací. Progresivní death metal, který připomíná průlet vesmírem. Vynikající záležitost. Noblesní singl! Velmi doporučuji!

Asphyx says:


Talent gushing right and left, this is the Czech, progressive death metal band KEEP ON ROTTING. Their new single is to the brim full of ideas, energy and pressure. If you like thinking by listening and tasting from a variet range of rich menu of extreme metal, you will definitely like it. I am fascinated by the lightness and obviousness the single is recorded. Listening is comparable with the view into a kaleidoscope. Colourful riffs, interesting drums and vocals, pulled up from somewhere inside. Both songs are tasty, urgently, however, relaxing. The single is for me a kind of meditation. Progressive death metal, resembling the flight through the universe. Excellent stuff! I  recommend very much!


https://keeponrotting.bandcamp.com/
http://bandzone.cz/keeponrotting
Share this games :

TWITTER