DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 21. dubna 2016

Home » » Minirecenze/minireview - DEMONSTEALER - This Burden Is Mine (2016)

Minirecenze/minireview - DEMONSTEALER - This Burden Is Mine (2016)


DEMONSTEALER - This Burden Is Mine
CD 2016, vlastní vydání

Indický maniak, který si říká DEMONSTEALER stvořil letos one man projekt, který je plný deathu, thrashe, blacku i heavy metalu. Progresivita a pestrost zde doslova tryská z každého tónu. Je to svým způsobem zvláštní album. Na jednu stranu košaté, pečlivě poskládané do úhledných a vcelku předvídatelných riffů, na druhý pohled zase jiskrné, chvilkami bolestivé, zajímavé. Bicí si zde vystřihl legendární úderník George Kollias z NILE a dodal tím celé nahrávce další rozměr. Basu doplnil Ashwin Srhiyan. Rovnou se přiznám, že zpočátku jsem byl z téhle desky trošku vyděšený. Na mě to bylo celé moc melodické, chyběl mi důraznější materiál, ale musím uznat, že časem jsem si "zvykl".  Nahrávka se opravdu nedá poslouchat dnes tolik častým způsobem, kdy si dotyčný vše stáhne, dvakrát projede a jde nadávat na internet. Ne, tentokrát to chce opravdu čas, klid a náladu. Alespoň u mě.

Když jsem se do novinky (DEMONSTEALER má na kontě ještě jednu desku z roku 2008) tohoto maniaka dostával, uvědomil jsem si, jak si mě deska vytvarovala krásně k obrazu svému. Nechal jsem se unášet do země podivně zbarvených stínů, připadal si jako tanečník na vrcholcích zpěněných vln. Zvláštní, zajímavé! Křičel jsem nakonec. Ne, nejedná se rozhodně o žádný zázrak, ani převratné dílo, ale talentu je zde napěchováno do skladeb velké množství. Album působí odlehčeným dojmem. Omotalo si mě kolem prstu jako krásná žena, jako nějaký tajemný okultní (i když příjemný) obřad. Znáte to, já vlastně ani nevím, proč se mi novinka začala sama od sebe tolik líbit. Oddřela si to u mě, odpracovala svojí atmosférou.

Nové album DEMONSTEALER je pestrým výletem do země stínů. Kombinuje se zde death metal, thrash, black, ale i heavy metal. Nahrávka nepostrádá zajímavou, zvláštní náladu, která ji odlišuje od ostatních. Líbí se mi, že progresivita je dávkována s citem a nadhledem. Nemůžu se ubránit dojmu, že při poslechu sleduji nějaké výborné tanečníky. Hudba ve mě evokuje vznešenost, eleganci, lehkost. DEMONSTEALER letos vydali CD, které vás doslova uhrane. Obsahuje v sobě určitou temnou magii. Mocné, zvláštní album s přitažlivou atmosférou!


Asphyx says:

The new album of DEMONSTEALER is a colourful trip in the land of shadows. It combines death metal, thrash, black, but also heavy metal. The recording doesn't miss interesting, strange mood that makes it different from others. I like that progressivity is dosed with feeling and grace. I can't help thinking that when listening I'm watching some great dancers. Music evokes the nobility, elegance, lightness. DEMONSTEALER released this year a CD that  bewitch you. It contains  some dark magic. Powerful special album with a magnetic atmosphere!

Share this games :

TWITTER