DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

úterý 28. června 2016

Home » » Minirecenze/minireview - INSANE VESPER - LayiL (2016)

Minirecenze/minireview - INSANE VESPER - LayiL (2016)


INSANE VESPER - LayiL
CD 2016, Art of Propaganda

Ďábel mi včera plivl přímo do tváře. Setkali jsme se u krvavě zapadajícího slunce, já v dobrém rozpoložení a v o to větším šoku. Vyplázl na mě jazyk, podíval se mi zhluboka do očí a jeho slina mi vypálila navěky jizvu přes celý obličej. Pokaždé když na to pomyslím, pálí to. Jsem navěky ocejchován a proklet. Zmítám se v křečích beznaděje, bloudím v nekonečných chodbách podzemí a hledám kousky hudebního zla. Zabočil jsem doprava, otevřel kovové dveře a tam seděli francouzští black metalisté INSANE VESPER. Pohrobci MALIGN, BLAZE OF PERDITION, INKISITOR, MGLY, FUNERAL MIST, EREBUS. Poklekám na kamennou podlahu a spínám ruce k odvrácené modlitbě. 

Black metalu zase tolik neholduji a když už, tak mě musí něčím kapela zaujmout. Francouzi si mě ihned omotali kolem prstu. Jejich hudba je sice tradiční, skřehotavě zákeřná, ale pro mě přeci jen lehce jiná, odlišná od ostatních. Pocitově se jedná o velmi niternou záležitost, při poslechu mám sto chutí nehty drápat ze zdí staré grafity, které tam zanechali v duševním rozpoložení padlí kněží. Ocitám se ve starých klášterech, přemýšlím, proč věří tolik lidí v jednoho pána na kříži, procházím se, nasávám atmosféru a je mi náhle mdlo. Novinka se pro mě tak nějak sama od sebe stala zajímavou deskou, zaujala mě a i když asi nikdy nepropadnu zcela černému kovu, tak tentokrát si doslova užívám a s chutí piji ten jed z kalichu hříchu. Můj verdikt tedy zní více než přívětivě, pokud se to tedy dá o podobných deskách vůbec říct.

sumarizace:

Francouzští black metalisté INSANE VESPER metalisté nám na svém albu "LayiL" přivolali ty nejkrutější duchy. Díky jejich muzice se otevřely brány samotného pekla. Kombinace tradičního, klasického black metalu a progresivních prvků připomíná obětování samotnému zlu. Celým albem se vznáší okultní atmosféra, je kruté, smutné, syrové. Proniklo mi postupně do krve a proměnilo ji v kousky hnisu. Deska by měla být opatřena nálepkou s upozorněním, že může způsobit šílenství. Jestli máte chuť na procházku mezi stíny, buďte vítáni. Black metal zahraný s obrovskou silou. Budete ukřižováni, zpopelněni a rozházeni po krajině. Vynikající záležitost!



Asphyx says:

French black metallers INSANE VESPER called the most vicious ghosts on their album "LayiL". Because of their music the gates of hell were opened. The combination of traditional, classic black metal and progressive elements reminds sacrifice the evil. The occult atmosphere is hovering on the album, it's cruel, sad raw. It  penetrated into my blood and changed it into pieces of pus. The album should be equiped with  warning label that it can cause insanity. If you fancy some walk in the shadows, welcome. Black metal played with great force. You will be crucified, cremate and scatter over the countryside. Excellent thing!

Share this games :

TWITTER