DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pondělí 13. června 2016

Home » » Minirecenze/minireview - NERVOSA - Agony (2016)

Minirecenze/minireview - NERVOSA - Agony (2016)


NERVOSA - Agony
CD 2016, Napalm Records

"Teda holky, já vám řeknu, že je na vás radost se koukat": napadá mě jako první, když si pustím novinku brazilské dámské kapely NERVOSA. Jenže u hudby jde o image jen z části, jak známo. Slečny jsou ctitelky postupů slavných DESTRUCTION, KREATOR, EXODUS. Hraje se tady (již na druhém albu) tradiční thrash metal, zajímavý hlavně tím, že ho hrají ženy. Nepřijde mi ničím jiným výjimečný, i když parádně a poctivě zahraný. Odsýpá to pěkně, to zase jo, ale k nijakému mému pohlcení hudbou nedochází. Je to opět solidní, perfektně produkčně zvládnuté album, jenže mě chybí něco navíc. Fanoušci kapely budou zajisté na vrcholu blaha, a je to tak v absolutním pořádku, ale já mám pořád neodbytný pocit, že jsem tohle všechno už někde slyšel. Normálně mi to tolik u kapel nevadí, mnohdy to dokonce kvituji, ale tentokrát jsem tak nějak na rozpacích. 

Dívám se na novinku jakoby z vrchu, pořád se mi do ní nedaří proniknout. Možná mi vadí ječivější hlas, možná předvídatelné postupy, ale to jsou věci, které asi mnohé neodradí. Všechno je zdá se vlastně v pořádku, já si dávám novinku "Agony" do hlavy už nějaký ten čas, a mé hodnocení se usadilo někde na sedmdesáti procentech. Pořád mi u těchto divoženek něco chybí. Nějaký přesah. NERVOSA mají obrovskou výhodu, že naskočili na "novou vlnu thrash metalu", ale myslím, že jinak by zase tolik neobstály. Album se tváří trošku neuceleně, rozháraně, nedrží moc pohromadě. Občas si jej asi pustím s chutí, ale nikdy o něm nebudu tvrdit, že mě rozsekalo. Tak asi tak, zbytek je na vás. Poslechněte a uslyšíte sami. Třeba vás thrash ladies osloví víc než mě.




sumarizace:

Brazilské thrashové Amazonky NERVOSA letos vydaly své druhé album. Opět je plné energického thrashe, který je klasický a tradiční. Jedná se určitě o solidní záležitost, ale mě přeci jen chybí něco navíc. Novinka "Agony" je odpovědí na staré postupy, na zlatou éru thrashe a je zahrána opravdu velmi dobře. Škoda, že dámy nedodaly více zajímavějších pasáží, pestřejších momentů. Každopádně, nahrávka určitě potěší každého retro thrashera. Thrash metalové album, které je nabroušené jen někdy!

Asphyx says:

Brazilian thrash Amazons NERVOSA released their second album this year. Again, it is full of energic thrash that is classic and traditional. This is definitely a solid stuff, but after all I 'm missing something extra. New "Agony" is the answer to the old methods, the golden era of thrash and it is played really well. It's a pity that the ladies didn't give more interesting passages, more colourful moments. Anyway, every retro thrasher will be pleased with this recording. Thrash metal album that is sharpened only sometimes!

Tracklist:
01. Arrogance 03:08
02. Theory of Conspiracy 04:17
03. Deception 03:54
04. Intolerance Means War 03:29
05. Guerra Santa 02:52
06. Failed System 03:43
07. Hostages 03:25
08. Surrounded by Serpents 04:32
09. Cyber War 03:02
10. Hypocrisy 04:28
11. Devastation 03:32
12. Wayfarer 06:17

Line Up:
Prika Amaral - Guitars, Vocals (backing)
Fernanda Lira - Bass, Vocals
Pitchu Ferraz - Drums

Share this games :

TWITTER