DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 29. července 2016

Home » » Recenze/review - DAWN OF DISEASE - Worship the Grave (2016)

Recenze/review - DAWN OF DISEASE - Worship the Grave (2016)


DAWN OF DISEASE - Worship the Grave
CD 2016, Napalm Records

Uprostřed místnosti stojí rakev. Pozůstalí chtěli, aby byl jejich předek vystaven. Obřadní síní se vznáší divný zápach, to konzervační látky, kterým je tělo napuštěno dávají na srozumění, s kým máte tu čest. Jednotliví členové smutečního setkání přistupují k zemřelému, shlížejí do voskové tváře a pokládají květiny k jeho patám. Svět se zdá být hodně temné místo. Vše se ještě zhorší, když získám neobytný pocit, že nám chce nebožtík něco říct. Nestane se tak. Zazní místo toho první melodie z nové desky německých death metalistů DAWN OF DISEASE a vozík s rakví začne pomalu zajíždět do krematoria. Všichni pláčou až do té doby, než se ozve z místnosti za oponou nelidský řev. "Nebyl o dobrý člověk": pronese tiše asi stoletá paní, které si dosud nikdo nevšímal. Všichni raději utíkáme pryč. Se záhrobím není dobré si zahrávat.



Když jsem psal kdysi recenzi na minulou desku "Crypts of the Unrotten", doufal jsem v ní, že se tahle německá smečka nevydá příliš "melodickou" cestou. Bohužel se tak stalo a já mám najednou před sebou album, které mě příliš nebaví. Cítím z ní inspiraci KATAKLYSM, severskými partami jako jsou BLOODBATH a HYPOCRISY. Jestliže jsem kdysi vkládal do kapely naději a těšil se na nové skladby, tak se rovnou přiznám, že jsem zklamán. Bývalo to ostré, temné koření a najednou je to jen vyvanulý a stokrát vylouhovaný čaj. Je to slabá deska přátelé, tedy alespoň pro moji maličkost. Nedočkáte se žádných záhrobních tanců, ani krutosti, jen obyčejných melodií, kterých naleznete všude velkou spoustu. Mě nakonec novinka natolik otrávila, že jsem neměl (a nebudu) na ní mít chuť. Pokud se ale v podobných odlehčených záležitostech rádi přehrabujete, budiž vám přáno. Já se poohlédnu raději jinde.


sumarizace:

DAWN OF DISEASE nám přinášejí další dávku komerčního death metalu. Očekávané, stále stejné postupy, otřepané melodie a absolutní ztráta energie. Letošní album už může zaujmout asi jen davy začínajících metalistů. Pro mě kdysi srdcová kapela se stala obyčejnou tuctovou smečkou, která už asi ničím nepřekvapí. "Worship the Grave" mě vůbec nebolí, nedává mi žádnou energii a plyne okolo mě jako vítr. Po poslechu ve mě nezůstává vůbec nic. Jen prázdnota. Album asi bude mít úspěch, ale já vím, že se k němu nebudu raději nikdy vracet. Nudná, obyčejná nahrávka, která nepřekvapí vůbec ničím. Snad jen obal, ten je skvělý. Nerad to říkám, ale u poslechu se hrozně nudím.

Asphyx says:

DAWN OF DISEASE bring the amount of commercial death metal. Expected, but still the same techniques, trite melodies and an absolute waste of energy. This year's album can be interested only for starting metalheads crowds. For me, once band of my heard, it became an ordinary pack, that can't surprise me. "Worship the Grave" doesn't hurt me at all, it doesn't give me any electricity and is going round me like a wind. I don't feel nothing, when listening. Just emptiness. The album will probably be  successful, but I know, I don't return. Boring, ordinary recording, that isn't surprise at all. Perhaps the cover, it is great. But this is for this band a bit to much. I don't want to say it, but I'm boring during listening.

Tracklist:
1. Worship The Grave
2. The Saviour's Tomb
3. Ashes
4. On Trails Of Death
5. Prayer For The Dawn
6. Cult Of The Fading Light
7. Through Nameless Ages
8. Outsourcing The Brain
9. Enwrapped In Guts
10. The Sky Is Empty

band:
Tomasz W. - Vocals Olli K. - Guitar Lukas K. - Guitar Christian W. - Bass Christian T. - Drums

Share this games :

TWITTER