DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pondělí 10. října 2016

Home » » Recenze/review - GHOST - Popestar (2016)

Recenze/review - GHOST - Popestar (2016)


GHOST - Popestar
EP 2016, Spikefarm Records

Ne, pořád to nejde. Snažím se sebevíc, ale prostě to nejde. Já starý heavy metal miluju, dodnes se slavným kapelám klaním, ale kopírky typu GHOST mi k srdci zkrátka asi už nikdy nepřirostou. Mám s touhle kapelou jeden zásadní problém. Já jim jejich hudbu nevěřím. Nevadí mi masky, neštvou mě ani pózy, dokonce ani jasný kalkul, to k tomu všechno tak nějak patří, ale mě chybí dobré nápady. Je to zvláštní, v dnešní době příliš originálních těles není a mě to nijak žíly netrhá, ale desky od těchto Švédů mě nijak neoslovily.

Letos "papeženci" přichází s lehce pozměněnými maskami a jednou novou skladbou, která je doplněna covery disko hitů osmdesátých let. Nic moc, původní songy mě štvaly už v dobách mého dětství a nic tomu nepomohlo ani rockové předělání. Pochopím, že jim to fanoušci zase sezobou z ruky, ale mě vyvolává podobně "zmršená" hudba spíše úsměv na tváři. Nebaví mě to, já na tuhle retro hru zkrátka odmítám přistoupit. Normálně mi to vůbec nepřijde, ale tady mi vyskočí v hlavě vykřičník, že něco není v pořádku. Je to zkrátka heavy metalový popcorn, který se s klidem může podávat v kině před premiérou nového komerčního filmu. Novinku si s klidem užijte, na má slova nic nedbejte. Nicméně, já se radši pokřižuji v obráceném gardu a odplivnu si za záda. Tahle deska mi už nesmí překročit práh domu.



sumarizace:

Sorry, ale tohle je opravdu šílená nuda! Nemám slov.



Asphyx says:

Sorry, but this EP is absolute boredom! I have no words!

Tracklist:
1. Square Hammer
2. Nocturnal Me (Echo & the Bunnymen cover)
3. I Believe (Simian Mobile Disco cover)
4. Missionary Man (Eurythmics cover)
5. Bible (Imperiet cover)

Share this games :

TWITTER