DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pondělí 24. října 2016

Home » » Report, photos, video - KATALEPSY, MASTIC SCUM, FLESHLESS, CONGENITAL ANOMALIES - club Modrá Vopice, Prague - 23. 10 .2016

Report, photos, video - KATALEPSY, MASTIC SCUM, FLESHLESS, CONGENITAL ANOMALIES - club Modrá Vopice, Prague - 23. 10 .2016

Katalepsy
OSTATNÍ FOTKY ZDE / OTHER PHOTOS HERE
- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound
https://www.youtube.com/user/jakubasphyx/videos

Stojím na chalupě v Jizerkách, prší na mě se sněhem a já pořádám svoji soukromou fekal párty. Je sobota a někdo musí všechno co jsme nadělali vyvézt, nasekat dříví na zimu, utěsnit okna, zazimovat. Mám na uších dvě poslední alba ruských KATALEPSY a dodávají mi takové tempo, že se pak večer u kamen skoro nezvednu. Jezdím takhle po celé republice, zbyl jsem jediný chlap v rodině a dřu jako kůň. Zatím to jde, ale jsem zvědavý, co bude za pár let. Ale co, máme tu ještě hudbu a ta mi pořád ještě vždy narovnala záda. Čekala mě v neděli death metalová událost podzimu, těšil jsem se moc a práce tak o hodně rychleji ubíhala. Zbývalo vyřešit, jak se z Jizerek dostanu na koncert.

Fleshless
Cesta ze severu do Plzně je v mlze a mé režii. Pak následuje několik málo hodin s rodinou, vyřizování restů pro Deadly Storm a už stojím dole u kostela na Lochotíně a čekám netrpělivě na Michala, až vyrazíme. Konečně vidím v dálce dodávku a po nalodění kecáme, jako bychom se neviděli dlouhá léta. Díky moc za odvoz a příjemnou společnost, kamaráde! Uteče to a nejednou jsme v Praze. Píšu domů, že jsem v pořádku a padá na mě neskutečná únava. Nojo, holt už mi není dvacet.

Congenital Anomalies
Modro Vopičí osazenstvo je takovým mým undergroundovým domovem. Pajzl všech pajzlů, blahořečený všemi návštěvníky hudebního podzemí i kapelami. Jak již bylo mnohokrát psáno, je to obsluhou, pohodou, zvukem, přístupem a vůbec. V neděli večer, tentokrát s pořádně čitelnými obrácenými křížky na krku, jsem se těšil, jako na soukromé večery s manželkou. Spousta přátel, známých i méně čitelných obličejů, holky jako obrázek, s kérkami, kluci za tvrďáky, přesto všichni usměvaví, pohoda. Asi požádám o azyl, emigruji sem z death metalu nehostinné Plzně:)). 

Mastic Scum
Je neděle večer, normálně čas vytřeštěných očí - cože to zase bude zítra v práci? Tentokrát ne, máme tu extrémní muziku, ta nás naladí, rozhodí, rozseká a vyčistí nám hlavy tvrdou riffáží. Dostavení si daly samé dobré kapely a jedna současná extraliga - KATALEPSY. Pojďme se jim podívat na zkažené zuby. 


CONGENITAL ANOMALIES po týdnu opět znovu. Death, slam, death. Dobré to bylo. Bubeník sice pořád chybí, ale ty naprogramované bicí kapele dodávají na větší strojovitosti, krutosti, odlidštěnosti. Troufám si tvrdit, že až se současná sestava pořádně usadí, budou příště padat ve Vopici ze stěn prkna! Stačí se do toho jen ještě víc opřít.




Dneska mám slinu. Dávám si jednu Plzeň za druhou a nic nedbám, že mě čeká spánek zase jen 2,5 hodiny a v práci budu druhý den jen kusem dřeva, který si ráno odpíchne u píchaček.

FLESHLESS jsou kapelou, kterou letos vidím asi nejčastěji. A pořád mě baví, přátelé! Vláďa Prokoš a jeho boy band v neděli večer působili jako parta pořádně naštvaných řezníků. Dejte mi do ruky sekyru a půjdu s vámi na jatka! Děčínští předvedli tradičně dobré vystoupení, plné toho nejkrutějšího deathu a grindu! Masakr.





Potkávám Antona, kytaristu KATALEPSY, s kterým jsem dělal rozhovor. Je to takové to setkání dvou lidí, kteří se sice nikdy neviděli, ale tak nějak patří odjakživa k sobě. Chci si koupit triko, ale mají jen samé dětské velikosti. 

MASTIC SCUM nám zahráli svůj death grindcore crossover a předvedli ho velmi slušně. Rakouskou kapelu z rodného Mozartova města Salzburgu Češi dobře znají. Nicméně, já jsem jejich tvorbou absolutně nezasažen. Nebaví mě. Nechám tedy raději mluvit obrázky. 





A pak to přišlo. Čisté nekompromisní inferno!

Těžko se mi popisuje koncert KATALEPSY. Kapela z Moskvy, která se teprve na druhém albu pomalu vzdává slamu, byla jedním z adeptů, kteří jsou schopni Modrou Vopici srovnat se zemí. To bylo něco neskutečného! Už dlouho jsem nezažil takovou lavinu. Vše sedělo na svých místech. Bicí, technika kytar, guturální vokál - dokonalá souhra. Na Rusech bylo vidět, že by se pro nás rozdali. Chyběla snad už jen krev, která by tekla po stěnách klubu. Hergot, to byla ale obrovská síla a energie! Napadá mě snad jen - vynikající, úžasné, drsné, syrové a zároveň se skvělými melodiemi! KATALEPSY mě totálně rozdrtili, strhli a donutili pařit jako o život - a museli několikrát přidávat! Hell a pro mě jeden z adeptů na nejlepší koncert roku!!





Michal mi říká, ať jdu nahoru na pódium, vyfotit se s kapelou. Mám už nějakou tu hladinku v krvi a tak to udělám. Z KATALEPSY je cítit pořád neskutečná energie a usmívají se, čeští fanoušci z nich prý dostali maximum. Děkuji jim za koncert a loučíme se.

Recenze/review - KATALEPSY - Gravenous Hour (2016)
Rozhovor - KATALEPSY - Zase jsme všem ukázali svět plný křivých vizí, nelidských seancí a záhrobí.


Organizace byla jako vždy na výbornou, zvuk také a odhadem přišlo nějakých sto lidí (možná víc, možná méně, já na tohle opravdu nemám odhad). Potkal jsem spoustu kamarádů (Šani díky za toho ferneta - reklama!). Kecalo se, řešily koncerty, muzika, zkrátka, všechno bylo v nejlepším pořádku a jako celek mě nabíjelo energií. 

Hezké bylo, když mě odchytila taková krásná malá černovlasá panenka a říká mi, jestli se se mnou může vyfotit. Vytáhla mobil a udělala si selfie. "Já ale nejsem z žádný kapely": řeknu jí a ona na to, že moc dobře ví kdo jsem, a že prý díky za blog. No a já koukám najednou skoro dojatě, blekotám a asi působím trošku jako trotl. 

A už zase pod námi bručí dieselový motor a opět (já dokonce potřetí za jeden den) jsme na dálnici k Plzni. Probíráme koncert a snažím se tyhle chvilky zafixovat, abych si je pak jednou vyvolal v hlavě, až mi bude ouvej. Jsme ve svém živlu, nadšenci, hudební fanoušci. Unavení, ale spokojení jako nemluvňata v náručí svých matek. Tohle všechno se mi honí hlavou, Michal mě vyhodí doma a já ani nevím, jak se dostanu do postele.

Díky Hardbones Productions za podobné večírky, díky moc. Nebýt těchto kluků, viděl bych asi o tisíc koncertů méně. Klobouk dolů pánové za to, co děláte! Když vy do mě takto skvělými akcemi, tak to já do vás zase obrovskou pochvalou! V neděli jsem sice nešel ráno na mši, ale užil jsem si death metalu, co hrdlo ráčilo! Bylo to opravdu masakrózně skvělé!


OSTATNÍ FOTKY ZDE / OTHER PHOTOS HERE
- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound
https://www.youtube.com/user/jakubasphyx/videos




Share this games :

TWITTER