DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 25. března 2017

Home » » Recenze/review - ANNIHILATOR - Triple Threat (2017)

Recenze/review - ANNIHILATOR - Triple Threat (2017)


ANNIHILATOR - Triple Threat
2CD/DVD Live album 2017, UDR Music


Jeff Waters a jeho thrashoví ANNIHILATOR patří už dlouhodobě ke smečkám, které si dám vždy s chutí. Je sice pravda, že mám nejraději jejich starší alba, ale poslední záseky měly také něco do sebe. Letošní živák "Triple Threat" jsem si koupil vlastně náhodou. Šel jsem do prodejny s CD a zbývalo mi zaokrouhlit částku za muziku na celé číslo. A bylo to. Teď tu sedím sám, s rodinou na jarních prázdninách a mám "svůj večer". Chvíli se kochám obalem, nasávám vůni bookletu a pak pouštím DVD. 





Techničtěji laděný thrash metal alá ANNIHILATOR mě zcela pohltí. Dohromady 23 songů, ostrých jako břitva, k tomu ječák, řežba i spousta skvělých melodií. Jestli měla být tahle deska takovou pozvánkou na koncert, tak bych s chutí hned vyrazil. Dvojalbum mě naladilo, vcuclo a občas se mi dokonce chtělo skandovat spolu s davem na obrazovce. Pokud máte tuhle legendární skupinu rádi, tak neváhejte. Je to sice opravdu jen záležitost pro fanoušky, ale o tom to celé je, no nemám pravdu?! A teď mě prosím omluvte, musím do lednice pro další pivo. Pak budu pokračovat a asi si dám všechno ještě jednou dokola. Povedená deska a hezký sběratelský kousek!


Asphyx says:


I have no words. An excellent album for all loyal fans! The obligation for all the devotees, who likes ANNIHILATOR! Thrash metal gods in excellent form! Wow.


Tracklist:
CD 01:
01. Sounds Good to Me
02. Bad Child
03. Innocent Eyes
04. Snake in the Grass
05. Fantastic Things
06. Holding On
07. Stonewall
08. In the Blood
09. Crystal Ann
10. Phoenix Rising

CD 02:
01. King of the Kill
02. No Way Out
03. Creepin' Again
04. Set the World on Fire
05. Welcome to Your Death
06. Never, Neverland
07. Bliss
08. Second to None
09. Refresh the Demon
10. Alison Hell
11. Phantasmagoria
12. Crystal Ann
13. Phoenix Rising


TOURING BEASTS: Jeff Waters (vox, guitar), Fabio Alessandrini (drums), Rich Hinks (bass) & Aaron Homma (guitar)

Share this games :

TWITTER