DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 4. března 2017

Home » » Recenze/review - EX DEO - The Immortal Wars (2017)

Recenze/review - EX DEO - The Immortal Wars (2017)


EX DEO - The Immortal Wars
CD 2017,  Napalm Records

Divadlo jsem měl vždycky rád. Trošku mě mrzí, že v současné době na něj nemám tolik času, kolik bych chtěl. Líbí se mi živá představení, u kterých se vám tají dech. Kanadští symfoničtí death metalisté EX DEO se letos opět pokusili předvést jeden kus z římské historie. Znovu předkládají album plné kláves, různých šumů a melodického death metalu. Abych pravdu řekl, "The Immortal Wars" je špatným divadelním dílem. Sedl jsem si, naladil se na starověký Řím a album se mnou nedělalo vůbec nic. A to jsem se opravdu hodně snažil. Možná ještě ty orchestrace, ty jsou v určitých momentech poměrně zdařilé. Smrtící pasáže znějí vyšeptale a dokonce i hlas páně Maurizio Iacona je slabý jako nářek otroka.




Přiznám se, že tolik různých klišé, předvídatelných riffů, nedostatku atmosféry jsou už hodně dlouho nepotkal. Kde je řinčení zbraní? Kde smutek a špína spodiny? Kde hrdinské příběhy vojáků? Já nic takového neslyším. Vnímám jen obyčejné postupy, klávesy jak z béčkového amerického filmu a totální nedostatek atmosféry. Nechci brát početnému zástupu fanoušků iluze, ale pokud má být tohle dnešní  protěžovaný death metal na předních místech časopisů, pak Satan s námi, přátelé. Plochost, nijakost, skladatelský podprůměr. Až má člověk pocit, že se za drsnými výrazy v brnění ukrývá parta bojácných herců. Ne, "The Immortal Wars" se podle mě opravdu nepovedlo.




sumarizace:

Sorry, ale tohle je opravdu šílená nuda! Nemám slov.





Asphyx says:

Sorry, but this CD is absolute boredom! I have no words!

Tracklist:
01. The Rise of Hannibal
02. Hispania (The Siege of Saguntum)
03. Crossing of the Alps
04. Suavetaurilia (Intermezzo)
05. Cato Major: Carthago Delenda Est!
06. Ad Victoriam (The Battle of Zama)
07. The Spoils of War
08. The Roman

Share this games :

TWITTER