DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 26. března 2017

Home » » Recenze/review - INVASION - Destroyer of Mankind (2017)

Recenze/review - INVASION - Destroyer of Mankind (2017)


INVASION - Destroyer of Mankind
CD 2017, Abyss Records

Vyhlásil jsem kdysi, válku samotnému nebi. Nevěřil jsem řeči usměvavých kněží, nevěřil jsem v nenávist. Přesto mě poslali na frontu, bojovat se zbraní v ruce. Zabíjel jsem, ničil a páchal zlo. Prý ve jménu dobra. Vyhráli jsme a já jsem přesto ten poražený. Opuštěný ve svých děsivých snech. Dostal jsem řád s honosným jménem, ale mám pocit, že jsem prohrál celý svůj život.

Válka je tématem, které patří k death metalu, jako k mrtvému zimník. Američtí thrash/deathoví maniaci INVASION, kteří datují vznik své kapely do roku 1989, jsou věrni odkazu kapel jako BOLT THROWER, HAIL OF BULLETS, ASPHYX, DEMONICAL. Rozvíjejí starý, valivý smrtící kov a i když nepřinášejí vůbec nic nového, odsýpá jim to stejně dobře, jako prázdné nábojnice z kulometu. Pokud nehledáte a neočekáváte od hudby nic novátorského a spokojíte se s klasikou a tradicí, tak si album "Destroyer of Mankind" užijte stejně jako já. A to i přesto, že je poměrně monotónní. 



Na hromadě naskládaných kostí stojí můj spolubojovník a nechává se fotit na památku. Stýská se mi po domově, mé ženě a klidu. Poslouchám raději novinku "Destroyer of Mankind" a říkám si, jak INVASION dobře vystihli náladu opuštěného bojiště. Death metal je zde starý, spíše chladnější a připomíná buldozer, který za chvilku přijede, aby vše srovnal se zemí. Vypadá to, že Američané mě umí naladit na válku. Jejich novinku považuji za zdařilou a i když bych mohl mít spoustu připomínek k nepůvodnosti, dělat to nebudu. Z jednoho prostého důvodu. Album mě baví! Válečný death metal zahraný způsobem starých mistrů! Na zteč!


sumarizace:

"Destroyer of Mankind" je albem, které připomíná náladu, která je na bojišti po nějaké hodně krvavé bitvě. Studené melodie, krutý hlas, nálada rovná mrazu. Tohle všechno na novince amerických INVASION naleznete. Čtvrté album v řadě, čtvrtý zásek do death metalové knihy smrti. Mám pro tyhle vojáky velkou slabost a ani letos mě nezklamali. Jejich nahrávka je hodně návyková, nepostrádá velkou spoustu zajímavých motivů a nápadů. V mém osobním žebříčku ji řadím na přední místa nahrávek tohoto roku. Fascinuje mě energie a nakažlivost, která je cítit snad z každého tónu. Tohle je přesně ten druh death metalu, který mi koluje v krvi. Drsný, zběsilý, ale zároveň melodický a ostrý. Nezbývá mi tak nic jiného, než novou desku všude chválit a doporučovat. Nemám absolutně žádných připomínek. Takto nějak by to mělo vypadat. Válečný death metal zahraný způsobem starých mistrů! Na zteč! Vynikající záležitost.

Asphyx says:

"Destroyer of Mankind" is an album reminding me mood on the battlefield after some bloody battle. Cold melodies, cruel voice, frozen mood. All this you’ll find on the news of American INVASION. The four album in the line, the four cut in the death metal book of Death. I have a weakness for this solders and they don’t disappoint me even his year. Their recording is addictive, it doesn’t miss huge number of interesting ideas. I give it on the front places in my charts. I’m fascinated with energy and contagiousness, that I feel from each tone. This is the death metal flowing in my blood. Rough, furious, but also sharp and melodic. I have no other choise and I must praise and recommend this album. I have no comments. War death metal played in the way of old masters! Attack! Excellent stuff!

track list:
1. I Am the Enemy         
2. Approaching Cauldron of Horror         
3. The Divine Wind         
4. Iron Bottom Sound         
5. Dying on the Beaches of Normandy         
6. A Satisfying Death         
7. Play the Devils Piano         
8. Summon the Wolfpack         
9. Shores of Betio Island

band:
Phlegm - Vocals/Bass
;DK - Drums -
;Tyrant - Lead Guitars
;Desolation - Lead/Rhythm Guitars

Share this games :

TWITTER