DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 24. března 2017

Home » » Recenze/review - MORAST - Ancestral Void (2017)

Recenze/review - MORAST - Ancestral Void (2017)


MORAST - Ancestral Void
CD 2017, Totenmusik / Ván Records


Vynořil jsem se ze tmy, velký a tajemný. Zářily mi oči a z mých úst plynula krvavě černá slova plná lží. Ano, jsem to já, váš nový Mesiáš. Podej mi ruku a vydej se se mnou do říše nemocných snů.

MORAST. Německý black doom metal. Nálado - tvůrci, pohybující se mezi temnými stíny starých kostelů. Pečlivě a vznešeně vystavěné riffy, ale hlavně všude se vznášející černá nálada, dělají z novinky "Ancestral Void" velmi chutnou záležitost. Black doomová prvotina, která opravdu stojí za pozornost. Záležitost vyloženě pro všechny fajnšmekry, gurmány, kteří rádi tráví dlouhé hodiny mezi opuštěnými stěnami svého pokoje. Zklidňující, zároveň tepající, přitažlivá. Taková je nová deska MORAST.




Určitě znáte ti chvilky mezi snem a bděním, kdy nevíte, co je a co už ne pravda. MORAST se pohybují přesně na této hranici. Balancují na ní, popichují mě ostrými ostny svých riffů, pak zahalí pláštěm zapomnění, uhranou, rozmělní a stvoří ve zcela novou éterickou bytost složenou jen ze samých šedých odlesků světla. "Ancestral Void" je hodně pocitovou záležitostí, která nebude asi vyhovovat každému. Osobně jsem dostával chuť hlavně takhle k večeru, kdy se mé nebohé tělo postupně připravovalo na inkarnaci. Stal jsem se opravdovým démonem, mesiášem, bytostí z onoho světa. "Z nebe zase pláče krev!": křičel jsem ze svých snů. "Co je a co už není sen?": ptám se znovu a odlétám někam do nekonečna. Zvláštní album s ještě zvláštnější atmosférou. Baví mě.


sumarizace:

"Ancestral Void" je velmi zvláštním, zajímavým albem. Kombinace black metalu, doomu a smutku dělá z novinky hodně návykovou nahrávku. Připomíná mi setkání se stíny, případně chvilky, které musí zažívat sebevrah před svým činem. Svým způsobem hodně těžká, pomalá, přesto drsná, syrová. Taková je hudba MORAST. Varuji všechny, kdo mají labilnější povahu, aby si na tuhle desku dávali velký pozor. Není to nic pro slabé jedince! Na CD by měla být nálepka, že může způsobit deprese. Skladby mají až odlidštěný náboj. Jsou mocné, rozvláčné a obsahují v sobě velké množství hnisu. Němci jednoduše umí navodit absolutní atmosféru zmaru a beznaděje. Black doom metalová deska, u které si budete muset dávat pozor, abyste si neprořízli tepny na rukou. Skvělé album!

Asphyx says:

"Ancestral Void" is a very interesting and unusual album. The combination of black metal, doom and sadness makes this album a very addicting record. It feels like a meet with shadows or the moments which suicidal person feels right before he do what he wants to do. In some way this is a very heavy, slow and yet cruel and raw – that is the music by MORAST. I must warn you – if you have an instable character, be careful with this record. This is not something for the weaks! There should be a sticker on the cover – “This might cause depressions”. The songs are unhuman. They are powerful, expatiative and contain a big amount of putridity. These German guys just know how to set the absolute ruin and hopelessness atmosphere. Black doom metal album which might cut your hand veins. An amazing album!


TRACKLIST
1. Crescent (4:55)
2. Forlorn (4:25)
3. Sakkryfyced (6:10)
4. Compulsion (4:51)
5. Loss (6:35)
6. Ancestral Void (8:42)

LINE-UP
L. – drums
F. – vocals
R. – bass
J. – guitar

https://www.facebook.com/morastofficial
http://totenmusik.tumblr.com/

Share this games :

TWITTER