DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 18. března 2017

Home » » Report, photos, video - Grind Shampoons Down V - MORTALLY INFECTED, SHAMPOON KILLER, KANDAR, EFECTO DESPOTISMO - club Modrá Vopice, Prague - 17. 3. 2017

Report, photos, video - Grind Shampoons Down V - MORTALLY INFECTED, SHAMPOON KILLER, KANDAR, EFECTO DESPOTISMO - club Modrá Vopice, Prague - 17. 3. 2017

MORTALLY INFECTED
OSTATNÍ FOTKY ZDE / OTHER PHOTOS HERE
- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound
https://www.youtube.com/user/jakubasphyx/videos



"Hele a co kdybychom vzali Taliány do Prahy na koncert do Vopice?": takhle zněl můj dotaz na Michala. V sobotu pořádáme v Plzni festival a hrají nám tam italští LECTERN. Přiletí v pátek odpoledne a tak se večírek sám nabízel. Dceři jsem dal za úkol vybarvit rudé logo skupiny, aby nás na letišti poznali. V pátek jsem ještě málem padl v práci za firmu vyčerpáním, ale povedlo se mi alespoň utrhnout dřív. Michal mě vyzvedl a už jsme se řítili ku Praze.


Lectern
Na letišti čekáme, probíráme ještě organizační věci našeho festivalu a máme jako každý rok trošku obavy, zda přijdou lidé. Vítání s Italy proběhne dobře a už se všichni těšíme do Vopice. Je to pro nás šedivce trošku všechno už na hraně našich fyzických možností, ale co by člověk pro underground neudělal, no nemám pravdu?

Kluci chtějí do Metalshopu, kam dojedeme a pak následuje hospoda kousek od Václaváku. Guláše do nich padají a pochvalují si i české pivo - kecáme a opět se ukazuje, že hudba spojuje národy. Koukají po blondýnách a když jdeme k parkovišti u nádraží po točitých schodech, říkají, že to tam smrdí úplně stejně jako u nich v Římě. 


MORTALLY INFECTED
Modrá Vopice nás přivítala opět skvělou atmosférou, já zaplatil vstup a potom to už bylo hodně o pivu, o kamarádech, o kecání - pomalu jsem se uklidnil a začal smát. Zkrátka a jednoduše, věděl jsem, že druhý den bude náročný, ale šel jsem do toho po hlavě. Jak jinak taky, že ano?!

Kdybyste věděli, jak jsem vás všechny rád viděl! Ono se to nezdá, ale pro mě jsou podobné koncerty obrovským relaxem, duševním odpočinkem (i když  fyzicky náročným). Reálná setkání a ty chvíle pod pódiem vám nikdo nikdy nenahradí. Ale vám to nemusím říkat, vy to asi víte. Zakousla se do nás první kapela.

EFECTO DESPOTISMO - hard core death z Krupky. Kapela hrála hudbu zcela mimo  moji kompetenci. Přikládám tedy jen pár fotek.




KANDAR mě zavřeli do blázince, sebrali mi klíče a zahráli mi grind toho nejhrubšího zrna. Ano a ještě jednou ano! Takhle přesně to má vypadat! Byl jsem rozemlet, drcen, byly mi trhány vnitřnosti z těla. Brněnští předvedli klasickou grindovou mlátičku, která mě zcela přesvědčila. Bylo to zabijácké!







Na SHAMPOON KILLER jsem se hodně těšil. Mě se na téhle kapele hrozně líbí nadsázka a zároveň perfektně odvedené death grindové řemeslo. V Praze tomu nebylo jinak. Dva zpěváci, anti disco tématika, krutost, tlak a síla. Vtáhlo mě to do lisu, rozhýbalo mé staré kosti a opět jsem se přesvědčil, že tahle smečka patří k tomu nejlepšímu, co u nás máme. Chyběla snad už jen rozstřílená disko koule! Peklo!






MORTALLY INFECTED přišli, hrábli do strun a málem mi způsobili epileptický záchvat. Tedy přátelé, to bylo tak zničující, že jsem chvíli stál s otevřenou pusou. Zabijačka! Brutální death metal, který se mi zarýval až do morku kostí. Technicky parádně zvládnutý set a celkový maniakální výraz, který musel uhranout každého příznivce krutosti v death metalu. Vynikající, hodně přesvědčivé! Absolutní vyhlazení!









Organizace opět na výbornou a zvuk taktéž super. Lidí dorazilo hodně, hrubým odhadem ke stovce. Píšu to pokaždé a musím i tentokrát - ta atmosféra, hezký holky, to je něco tak šíleně příjemného, že se to nedá ani popsat. To se musí zažít!



Posbírali jsme nadšené Italy LECTERN, Michal mi dopředu řekl, že se mám jít loučit, protože mi to vždycky trvá dlouho a už se jelo do Plzně. Měl jsem nakoupeno a tak byla moje angličtina skvostná a plynule jsem přecházel z češtiny a zpět jako rodilý mluvčí. Chvílemi jsem měl dokonce pocit, že rozumím i Italsky. Klukům se akce hodně líbila a mě s Michalem také. Užil jsem si hudbu, atmosféru a kamarády. Víc takových koncertů, víc takové pohody! Díky za to!

OSTATNÍ FOTKY ZDE / OTHER PHOTOS HERE
- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound
https://www.youtube.com/user/jakubasphyx/videos





------------------------
Promotion!

info:
http://obscure.cz/cs/

Share this games :

TWITTER