DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

úterý 4. dubna 2017

Home » » Recenze/review - MORTA SKULD - Wounds Deeper Than Time (2017)

Recenze/review - MORTA SKULD - Wounds Deeper Than Time (2017)


MORTA SKULD - Wounds Deeper Than Time
CD 2017, Peaceville Records

"Bavily mě jejich pohřby. Oblékla jsem si nejlepší šaty a šla se bavit s jejich příbuznými. Za dvacet let jsem nepropásla jediný pohřeb." Martha Wise, tři prokázané vraždy, zatčena v roce 1925.

Novinka legendárních amerických death metalistů MORTA SKULD svým způsobem velmi připomíná rozhovor s nějakou vražedkyní ze starých časů. Jakoby na člověka dýchly zažloutlé fotografie hrůzných činů, bezcitnost kruté ženy i strach obětí. Vyšetřování se táhlo dlouhá léta a pozůstalí dávno zemřeli. Byla jim také na pohřbu. Tohle je temný smrtící kov s odérem dávných dob. Zlo si nevybírá.





"Wounds Deeper Than Time" je albem, které krásně zapadá to způsobu a stylu, jaký hrají MORTA SKULD už od roku 1990. Sázejí spíš na atmosféru, než na tlak a tak mohou být pro spoustu dnešních posluchačů jen unavenou ozvěnou z dob, kdy ještě nebyli naživu. Jenže přátelé, já mám tuhle hrobařinu ve stylu RESURRECTION, VITAL REMAINS, BRUTALITY, MONSTROSITY, BAPHOMET, OBITUARY, ACHERON rád. Koluje mi v krvi, je mojí součástí a naplňuje mě. Novinka mi připomíná návštěvu starých katakomb, kde někde vzadu leží rakev plná vzpomínek na reálný, prašivý death metal. MORTA SKULD jsou naléhaví, syroví, připomínají našeptávače, který vám říká jen samé zlé věci. Temné síly se opět probudily! Reálná, krutá, smrtící hudba, která vás postupně uhrane! Skvělá  a zabijácká morbidní záležitost!



sumarizace:

Tohle je temný smrtící kov s odérem dávných dob. Zlo si nevybírá.

"Wounds Deeper Than Time" je albem, které krásně zapadá to způsobu a stylu, jaký hrají MORTA SKULD už od roku 1990. Sázejí spíš na atmosféru, než na tlak a tak mohou být pro spoustu dnešních posluchačů jen unavenou ozvěnou z dob, kdy ještě nebyli naživu. Jenže přátelé, já mám tuhle hrobařinu ve stylu RESURRECTION, VITAL REMAINS, BRUTALITY, MONSTROSITY, BAPHOMET, OBITUARY, ACHERON rád. Koluje mi v krvi, je mojí součástí a naplňuje mě. Novinka mi připomíná návštěvu starých katakomb, kde někde vzadu leží rakev plná vzpomínek na reálný, prašivý death metal. MORTA SKULD jsou naléhaví, syroví, připomínají našeptávače, který vám říká jen samé zlé věci. Temné síly se opět probudily! Reálná, krutá, smrtící hudba, která vás postupně uhrane! Skvělá  a zabijácká morbidní záležitost!


Asphyx says:

This is an obscure death metal with a smell of the old days. Evil does not choose.

Wounds Deeper Than Time” is an album which perfectly blends into a method and style which has been played by MORTA SKULD since 1990. The count more on atmosphere rather than pressure. That is why for some people this band can be just an exhausted echo of the days when these people were not born yet. But guys, this music is in the style of RESURRECTION, VITAL REMAINS, BRUTALITY, MONOSTROSITY, BAPHOMET, OBITUARY, ARCHERON and I really like it. It circulates in my blood, it is a part of my and it fills me. The new album feels like a visiting old catacombs where there is a coffin in the back full of memories of real and rotten death metal. MORTA SKULD are urgent, raw, feels like insinuator who tells you really bad things. Dar forces have awaken again! Real, cruel and death music which will bewitch you gradually! Great and killing morbid affair!


Tracklist:
1. Breathe In The Black
2. Hating Life
3. My Weakness
4. Against The Origin
5. In Judgment
6. Wounds Deeper Than Time
7. Scars Within
8. Devour The Chaos
9. Becoming One Flesh

band:
David Gregor - Guitar/vocals
Scott Willecke - Guitar
AJ Lewandowski- bass
Eric House - drums

Share this games :

TWITTER