DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 26. května 2017

Home » » Recenze/review - DISTILLATOR - Summoning the Malicious (2017)

Recenze/review - DISTILLATOR - Summoning the Malicious (2017)


DISTILLATOR - Summoning the Malicious
CD 2017, Empire Records

Měl jsem pocit, že se pomalu rozkládám zaživa. Drásalo mě samotné bytí, lidé okolo měli všichni divný pohled a se Smrtí jsem si podal ruku již mnohokrát. Dolehla na mě tíha celé společnosti, potřeboval jsem ventil, kterým bych se upustil. Musel jsem utéct hrobníkovi z lopaty.

Vzal jsem tedy nové CD holandských thrasherů DISTILLATOR, napěchoval jej do přehrávače a pak jsem vzal sekyru a zničil celý svůj pokoj. Pokud totiž máte rádi staré dobré SLAYER, EXODUS, budete mít rádi i tuhle trojici energických šílenců. Chvíli jsem poslouchal a svět byl najednou o hodně hezčí místo k bytí. 



"Summoning the Malicious" lze samozřejmě ihned odsoudit jako kopii slavnějších vzorů, jenže já to opět neudělám. Z kapely a jejich novinky totiž doslova čiší energie, schopnost perfetkní performace, skvělý kytarový rukopis, který musí dělat dobře každému, kdo rád tráví dlouhé hodiny v klasickém thrash metalovém hájemství. Vynikající (nebo spíše pořádně řezající) je i vokál. Líbí se mi lehké výlety do čistších oblastí, mám rád nakopávající pasáže. DISTILLATOR vydali album, které je pro mě zosobněním stylu. Je zahrané s perfektním zvukem, s dobrými nápady a hlavně - neskutečně pálí. Hrobníka můžete klidně tímto albem a lopatou umlátit! Thrash!



sumarizace:

Hey, bastards! "Summoning the Malicious" je krásně plesnivým thrash metalovým vzorkem. Album jsem si pustil poprvé a hned mě rozsekalo na malé kousky. Tady se hraje sice postaru, ale s neskutečnou energií a silou. CD je hodně návykovou záležitostí. Zažili jste někdy úraz elektrickým proudem? Že ne? Tak si pusťte novinku DISTILLATOR a budete překvapeni, kolik dobrých nápadů na albu je. Jednotlivé skladby jsou propracované, mají velký feeling a kopou jako splašený čert. Tohle je kult pro všechny thrashové fanoušky! DISTILLATOR nahráli album, které vás smete jako tsunami. Maniaci z Nizozemí přednášejí ze starých thrashových knih a dělají to skvěle a s grácií! A ten hlas, to je motorová pila, přátelé! Absolutní thrashové inferno! Nahrávka, která řeže jako rezavý nůž! Skvěle! Thrash till death!




Asphyx says:

Hey, bastards! "Summoning the Malicious" is nice moldy thrash metal sample. When I was listening to the album for the first time, I was cut into small pieces right. Here is played in the old way, but with incredible energy and strength. The CD is very addictive stuff. Have you ever experienced an electric shock? Haven’t you? So listen to the news of DISTILLATOR, and you'll be surprised how many good ideas are there.  Individual tracks are sophisticated, have a great feeling and kick like a runaway devil. This is a cult for all thrash fans! DISTILLATOR recorded an album, which will  sweep you away like a tsunami. Maniacs from Netherlands  recite from old thrash books and do it well and with grace! And the voice,  this is  a chainsaw, men! Absolute thrash inferno! The recording that cuts like a rusty knife! Great! Thrash till death!


Tracklist:
01. Blinded by Chauvinism 03:31
02. Mechanized Existence 04:39
03. Estates of the Realm 03:23
04. Summoning the Malicious 04:02
05. Enter the Void 03:51
06. Algorithmic Citizenship 03:40
07. Stature of Liberty 03:32
08. The King of Kings 06:11
09. Megalomania 04:16

band:
Laurens H. - Guitar / Vocals
Frank R. - Bass / Backing Vocals
Marco P. - Drums


Share this games :

TWITTER