DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 20. května 2017

Home » » Recenze/review - VOMIT REMNANTS - Hyper Groove Brutality (2017)

Recenze/review - VOMIT REMNANTS - Hyper Groove Brutality (2017)


VOMIT REMNANTS - Hyper Groove Brutality
CD 2017, Unique Leader Records

Bylo to hrozivé a zároveň krvavě přitažlivé, když mě chytl ďáblův lis do svých spárů. Drtil mě hezky od nohou, abych se mohl dívat. Praskla mi pánev, necítil jsem pořád nic. Bolest mi došla až v momentě. kdy mi křupla lebka tlakem. Mohl jsem si za to sám, neměl jsem poslouchat novinku japonských VOMIT REMNANTS.

Japonsko ruský nenávistný brutální death metal je plný hudebního násilí, gore záležitostí a samozřejmě nezbytného tlaku. Tohle je řemeslo, přesně jak má být - syrové, ošklivé, zapáchající, s vyvrženými vnitřnostmi a sraženou krví na ostří nekompromisních riffů. Vítejte v říši plné bolesti.



V tvorbě VOMIT REMNANTS lze  nalézt spoustu odkazů na kolegy ve zbrani DYING FETUS, DEVOURMENT, SOILS OF FATE, GOREVENT. Nalezete zde spoustu groovy pasáží, tunu nenávisti, houpavých rytmů. Chvílemi jsou pánové už trošku monotónní, ale to je řezničina také, takže není moc co vyčítat. Nečekejte techniku, ale spíš brutální vraždu v postranní uličce, kde vás zmasakrují násadou od krumpáče. Nic pro slabé povahy, nic pro hudební intelektuály. Podobná alba ocení stejně nejvíc jedinci s nečitelnými nápisy na trikách, s propíchanými částmi svého těla a všichni ti, kdo obdivují vlastní bolest způsobenou hudbou. Osobně si rád také zapitvám a tak vám mohu novinku "Hyper Groove Brutality" jen a jen doporučit. Cítíte také krev? Potom je vše v nejlepším pořádku. Morbidně kruté album!


sumarizace:

Asociace, které ve mně některé desky vzbuzují, jsou mnohdy hodně divoké. Mám pak alba zapsaná navěky v hlavě, doplněná o příběh, o určitý vjem a jsou pro mě tím víc důležitá. VOMIT REMNANTS letos rozsekali, co mohli. Moji hlavu, uši, i nejskrytější mozkové závity. Na první pohled obyčejná nahrávka, která časem přerostla v šílené monstrum. Brutální death metal té nejvyšší kvality, perfektně odvedené řemeslo s černou duší. Klasika, tradice a krutost. Po zemi se válí kusy syrového masa, krev teče proudem a muzika je ostrá jako břitva. Co víc si přát? Skvělé album!

Asphyx says:


Some albums awaken associations by me, that are sometimes very violent. These records I've got forever in my head, completed with a story and this is for me very important. VOMIT REMNANTS hacked this year what they could. My head, my ears and my brain. From the first point of view an ordinary record, growing up into a crazy monster. Brutal death metal of the highest quality, perfect done job with a black soul. Classic, tradition and cruelty. There are pieces of raw meat rolling on the floor, blood is flowing and the music is sharp like a razor. What could you want more? Great album!



Tracklist:
1. Burning From Withiin
2. Hi-fi The Art Of Rapture
3. Die Fast And Blasting
4. Extinction Of Worthless Humanity
5. Inflicted Artificial Inteligence
6. Wire Rope Strangle
7. Despairing The Atmosphere
8. Supreme Indeterminate Power

Share this games :

TWITTER