DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

úterý 22. srpna 2017

Home » » Recenze/review - PALE KING - Monolith Of The Malign (2017)

Recenze/review - PALE KING - Monolith Of The Malign (2017)


PALE KING - Monolith Of The Malign
CD 2017, Soulseller Records


Klaněl se celý život mrtvému bohu. Věřil v něco, co neexistuje. Vytvořil si svůj vlastní, krásný svět, který mu teď shořel jako papírový drak. Prozřel až na smrtelné posteli, když mu vnitřnosti hryzala zákeřná nemoc a poslouchal prvotinu od PALE KING. Pochopil, že existuje jen peklo.


Album "Monolith Of The Malign" se do mě zakouslo jako krvelačná šelma, jako vyděšený had. Do krve mi pronikal pomalu hnis a já se nechal často a rád unášet na studených melodiích obestřených temnotou.




"Monolith Of The Malign" je albem plných Gothenburgských motivů ve stylu AMORPHIS, UNLEASHED, ale i modernějších alb ROTTING CHRIST či SAMAEL. Hudba je zde naléhavá, atmosférická. Zaujme asi převážně přemýšlivější jedince, kteří rádi u poslechu hloubají, nechávají se unášet vznešenými melodiemi a často sní o temných stínech plných chladu. Dostal jsem nedávno dobré archivní víno a tak tu sedím, srkám všechno to černé přetavené slunce a užívám si novou desku PALE KING. Připadá mi vznešená a velmi vhodná jako kulisa k četbě dobrých knih. Proniká mi pomalu do žil, napadla celé mé tělo. Jsem tomu rád, jinak bych byl ochuzen o nahrávku, u které mi běhá mráz po zádech. Death metal, který připomíná svojí atmosférou náladu šílených hororů! Velmi dobře!


sumarizace:

Takhle propracované, vznešené album, jsem už hodně dlouho neslyšel. Tolik emocí, nálad, melodií, kolik se povedlo narvat do nové desky PALE KING, se povede málokdy. "Monolith Of The Malign" je jako výstup na nějakou pořádně vysokou horu. Když dosáhnete vrcholu, budete po zásluze odměněni a odlétnete spolu s PALE KING do oblak. Propracovaná, velmi osobní a naléhavá, taková je nová nahrávka. Má slova příliš nestačí na to, abych dokázal všechno popsat. Kapela vypráví dlouhé příběhy odněkud ze severu a dokážou mě zcela pohltit. PALE KING letos vydali album, které je svým způsobem dokonalé. Připomíná ledový diamant. Nemám více slov. Nádhera!

Asphyx says:

So sophisticated and noble album I haven't heard for a long time. It managed to make this album full of emotions, moods, melodies"Monolith Of The Malign"  is as climbing to the top of  a very high mountain. Being on the top, you are rewarding  and flying away  into the clouds together with PALE KING. Sophisticated, very personal and urgent, this is the new recording. My words aren't enough for describing everything. Band are telling long stories from the north and these can absorb me completelyPALE KING released this year an album, that is in a way perfect. It reminds an icy diamond. I have no words more. Beautiful!

TRACKLIST

1. The Last Hour  (4:46)
2. Ominous Horrors  (4:29)
3. Monolith Of The Malign  (5:25)
4. The Curse  (5:57)
5. Dark Intentions  (3:30)
6. Inflicting Misery  (4:30)
7. Resurrected  (4:34)
8. A Haunted Palace  (5:25)


LINE-UP
Jonny Pettersson – Guitar, Vocals, Keys (Wombbath, Ursinne, Henry Kane)
Håkan Stuvemark – Guitar (Wombbath, Skineater)
Hannah Gill – Bass
Jon Rudin – Drums

Share this games :

TWITTER