DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 26. listopadu 2017

Home » » Recenze/review - NO RETURN - The Curse Within (2017)

Recenze/review - NO RETURN - The Curse Within (2017)


NO RETURN - The Curse Within
CD 2017, Mighty Music

Zlé jazyky tvrdí, že když vás ponesou na márách, neucítíte už vůbec nic. Troufám si tvrdit, že to není pravda. Stačí si poslechnout svižně chladivé melodie francouzských NO RETURN a pochopíte, že život po životě existuje. 

Francouzi se pohybují na pomezí melodického death metalu a thrashe. Předkládají studeně jiskřivý materiál, ostře zajímavé riffy a náladu smutečních průvodů. Dám u nahrávek hodně na náladu a atmosféra celé desky mě doslova uchvátila. Přitom se nejedná o nic převratného, použité postupy jsme samozřejmě všichni již mnohokrát slyšeli. Ale mě jde hlavně o výsledný dojem a ten je velmi dobrý. 



Na "The Curse Within" se NO RETURN dotýkají severské death metalové školy, ale umně do ní roubují i thrashové prvky. Líbí se mi zvuk kytar i vokál, oceňuji výsledné harmonie. Občas sice album sklouzne v rychlých pasážích do obyčejnosti, ale vždy jen na pár chvil. Nejedná se o nic, co by mě vytrhlo z poslechu. Nevím kolik se najde trpělivějších fanoušků, kteří nahrávku nezavrhnou po pár prvních setkáních, ale já pevně věřím tomu, že novinka si své obdivovatele najde. Patřím mezi ně. Úplně to vidím před sebou. Zástupy plačících,  já na márách. Nežil jsem tenhle život nadarmo. Kolem se bude vznášet smutek a studené melodie alba  "The Curse Within". Jsem spokojen.


sumarizace:

Francouzská metalová smečka NO RETURN do nás letos sype velké množství melodií, tmy, chladu i smrti. Máme tu čest s kombinací severského melodického death metalu a thrashe. Výsledkem je přívětivé, studené album, které by mohlo oslovit všechny příznivce monumentálních melodií, ostrého hlasu i atmosféry zasněžených plání. Novinku si užívám, líbí se mi její energie a schopnost kapely vytvořit dobrý motiv. Občas sice nahrávka ztrácí trošku na síle, ale jinak ji považuji za velmi dobrou. NO RETURN vás pomocí své hudby zmrazí do kostky ledu! Za mě palec nahoru.

Asphyx says:

French metal band NO RETURN is loading us with large amount of melody, darkness, cold and death this year. We have honour with a combination of northern melodic death metal and thrash. The result is pleasant, cool album that would appeal to all fans of monumental melodies, sharp voice and the atmosphere of snowy plains. I enjoy the news, I love its energy and ability of the band to create a good theme. Sometimes it might lose a little bit on power, but otherwise I find it very well. NO RETURN will freeze you in ice cubes! For me thumbs up.

tracklist:
1. Despise Your Heroes
2. Just Passing Through
3. Memories Turns To Ashes
4. The Crimson Rider
5. Inhale
6. The Will To Stand Up
7. Serpent´s Curse
8. Stare At My Reflection
9. My Last Words
10. To The Dark Side Of The Sun

band:
Alain Clément - Former and lead Guitars / David Barbosa - Bass / Joël Barbosa - Drums / Geoffroy Lebon - Guitars / Mick Caesare - Vocals

https://www.facebook.com/NoReturnMetal/
https://www.youtube.com/user/NoReturnTV1
http://mightymusic.dk/
Share this games :

TWITTER