DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 10. prosince 2017

Home » » Report, photos, video - X - massacre Suicide!Fest - FEEBLE MINDED, SARCOM, CONCRETE - Hospůdka U Pardála, Rokycany - 9. 12. 2017

Report, photos, video - X - massacre Suicide!Fest - FEEBLE MINDED, SARCOM, CONCRETE - Hospůdka U Pardála, Rokycany - 9. 12. 2017

- author of photos Jakub Asphyx


VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound
https://www.youtube.com/user/jakubasphyx/videos



"Pitvám rád a je to na mě doufám znát...": pozměnil jsem si text a ponechal melodii známé písně od Karla Gotta. Zpíval jsem takhle doma, kde mě manželka okřikla, co to zase dělám za blbiny, zpíval jsem si takhle při nákupu vánočního stromku, zpíval jsem ti takhle u kaprů, které prodávaly kousek od baráku v lesích u rybníku. "Tatínkovi z těch vánoc asi trošku hrabe, co?": řekla mému synkovi tak třicetiletá milfka. Usmál jsem se na ní, jak jsem nejlépe uměl.

Vždyť je to na bednu! Vánoce miluju, ale nemám rád šílený shon a stres v práci. Jakoby měl posledním prosincem skončit celej svět a všechno se musí stihnout. Pak taky ty ženský v ulicích, s obličeji utahanými - protože vole nemáme ještě tenhle dárek a Maruna ho má. Bylo na čase si vyčistit hlavu. 

Concrete

Sobotní pitevní taškařice, kterou pořádají mí oblíbení FEEBLE MINDED, se sama nabízela. Blízké Rokycany jsou výhodou, Hospoda U Pardála loni prověřena a i když jsem tenkrát nemohl pít, moc se mi tam líbilo. Nabere mě Michal a mimo toho, že se utvrdíme v tom, že nás vánoční běsy nedostanou, řešíme náš - váš festival DEADLY STORM 12. Doufám, že dorazíte, jinak undergroundový metal v Plzni zahyne na úbytě a zbudou jen oči pro pláč.

Těším se na pivo, těším se na pokec, těším se na hudbu. Vše je splněno příchodem do hospody. Dýchne na mě pohoda, klídek. Lidí tak akorát, sál je malý, ale útulný, cítím se zde velmi dobře. Máme také bližší kontakt s kapelami. Underground jak se patří. Takhle to mám rád.

Sarcom
Můj smrti - brácha Michal je nejen "mým" řidičem, ale také fotografem, tak si ladí svoje "dělo" a já trapně vytáhnu nejmenší foťák s nejlepším poměrem cena/výkon od Canonu. Vedle se mi směje nějaký klučina, který machruje s nejnovějším telefonem Samsung. Přes rameno zahlédnu pár fotek - styl: vyšla si Korejka na procházku mezi sakury a po nafocení několika snímků se zavřela domů a doplnila softwarově barvičky. Příště se na to vybodni, kamaráde a klidně si stáhni fotky od Michala, které brzy vyjdou u mě na blogu:)).

Mám náladičku tak akorát na metal. Ve velmi dobrém poměru je ve mě smíchán alkohol s nabuzením. Čekám, až se poprvé hrábne do strun.

CONCRETE - metalcore. Co bych vám k tomuto mému neoblíbenému stylu tak napsal? Ano, byl to metalcore. Slušně zahraný, ale pro mě osobně ničím výjimečný. Šel jsem na pivo. 



SARCOM - starý, poctivý death metal tradičního stylu. Nebylo to vůbec špatné. Taková velmi dobře zahraná klasika. Řezalo to, pálilo, kopalo. Za mě spokojenost a uříznutý paroháč nahoru! Slušná řeznická práce.







FEEBLE MINDED - předvedli veřejnou pitvu stylem, že mi padla brada až ke kolenům. Připadal jsem si jako po lokty ponořený do střev, se skalpelem v ruce a krvavým úsměvem na tváři. Rokycanští maniaci mě opět přesvědčili. Jejich poslední album jednoduše frézuje i naživo. Brutální masakr rezavou motorovou pilou! This was a classic brutal death metal which was soak your face in a puddle of blood. Amazing morbid work!









Povedený večírek se pomalu chýlí ke konci a my se musíme vrátit do svých domovů. Troufám si tvrdit, že se sobotní rokycanská pitva opravdu povedla. Jsem rád, že ještě i v dnešní době existují lidé, kteří podporují death metalový underground. Naše rozverná dvojice metalových veteránů děkuje a už teď se těší na další ročník. Dobře bylo!

Mr. Asphyx in Hell
- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound
----------------------------
Promotion!

info:

Share this games :

TWITTER