DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 20. července 2018

Home » » Recenze/review - GRIND ZERO - Concealed in the Shadow (2018)

Recenze/review - GRIND ZERO - Concealed in the Shadow (2018)


GRIND ZERO - Concealed in the Shadow
CD 2018, Punishment 18 Records

Když mi praskla stehenní kost podruhé na stejném místě, zbystřil jsem svoji pozornost. Proč právě já? Ptal jsem se stále dokola. O berlích jsem se belhal starým hřbitovem a marně hledal místo, kam bych si mohl sednout. Všude se válely lebky po včerejší seanci, polorozbořené náhrobky a rakve vytažené z hrobů. Radost každého death metalového fanouška, dalo by se také říci. Jenže já cítil chlad. Chlad v kostech. Hlodající bolest.

Pak se mi vše spojilo dohromady. Vždyť my jsme vlastně včera poslouchali novou desku italských "seveřanů" GRIND ZERO. A ti hrají Švédskem nasáklý smrtící kov. Proto mám zmrzlý morek v kostech, nemohu otevřít ústa a křičet bolestí. Brání mi v tom ostré riffy, tlak a energie, načerpaná někde ve starých katakombách. 


Máte rádi rezavý HM-2 death metal? Tak potom jste zde správně. GRIND ZERO si na nic nehrají, dokonce s chutí přiznávají své staré vzory (ano, Švédsko - s grindovými ozvěnami, ale i kousky americké školy). Hlavní je ale celkový dojem a ten je z mé strany velmi dobrý. Skladby mě dokážou strnout, těším se na každou další, užívám si mrtvolný puch, který je z nich cítit. Jsem oproštěn od všeho okolo a podupávám si nohou. To jsou pro mě známky dobré hrobnické práce. A tak se zase u nás po hřbitově potulují pařící partičky zombie, hanobí se hroby a kříže se obracejí tím správným směrem dolů. Když někdo umí, tak je radost jej poslouchat. Italové jsou ryzí, opravdoví, šílení, neurvalí, chladní a mají cit pro smrt. Víc nechci a vlastně ani nepotřebuji. Pokud jste na tom podobně, tak si nechte chutnat. Jen si dejte pozor, abyste se vší tou špínou neudusili. Skvělá deska, která smrdí severem!




sumarizace:

GRIND ZERO a jejich novinka útočí na ty nejskrytější noční můry všech fanoušků old school death metalu. Album je odpovědí na všechny ozvěny ze záhrobí, které je možno vůbec slyšet. Klasický, plesnivý death metal se zde potkává s hnilobout a na své si přijdou snad všichni milovníci hřbitovů. Obraťte všechny kříže, zapalte svíce, dnes se bude konat jedna velmi krutá seance. Vystupovat na ní budou death metalisté GRIND ZERO. V Itálii moc dobře vědí, jak se dělá pravé a nefalšované smrtící řemeslo! "Concealed in the Shadow" je plné špíny, pavučin i ozvěn ze starých rakví. Death metal je zde exhumovaný odněkud z devadesátých let a je krásnou vzpomínkou na časy, kde se ještě zabíjelo poctivě, rezavým nožem. Death metalová deska, která vás pokryje plesnivinou!




Asphyx says:

The new album by the GRIND ZERO attacks the deepest nightmare of every single old school death metal fan. This album is the answer for all of the calls from the beyond you can hear. The classic, moldy death metal meets morbidity. And I think that every lover of graveyards is going to be satisfied. Turn down all the crosses, light up the candles because today the big cruel séance is happening. There are going to be death metal guys GRIND ZERO. They really know how to do the right deathful job in Italy. The album "Concealed in the Shadow" is full of dirt, spider webs and echo from old coffins. The death metal is exhumed from the 90s and it is a beautiful flashback from the times when the killing was dinkum and was done by a carroty knife. This is the death metal album which covers you with a fungus.

Tracklist:
1. Soul Collected
2. Corrosion
3. See You in Hell
4. Master’s Pleasure
5. Sodomizing the Sun
6. A Shadow
7. Lost Shrine
8. Buried Deception
9. The Horde
10. Cursed Be My Path

band:
Marco Piras - Vocals
/ Dhilorz - Guitars
/ Udo Usvardi - Guitars
/ Alex Colombo - Bass

Share this games :

TWITTER