DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 18. ledna 2019

Home » » Report, photos, video - BLOODTRUTH, DEMIURGON, KOLOSS - club Farářova sluj, Mladá Boleslav - 18. 1. 2019

Report, photos, video - BLOODTRUTH, DEMIURGON, KOLOSS - club Farářova sluj, Mladá Boleslav - 18. 1. 2019


VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound

Author of photos and videos - Jakub Asphyx.

club: https://cs-cz.facebook.com/fararovasluj/

Zvyk je železná košile, to se nedá nic dělat. Já když si nějakou kapelu oblíbím, tak ji chci podpořit po všech stránkách. Udělám rozhovor (bude!), nestačí mi promo materiály, ale musím mít originál CD a v neposlední řadě si chci svůj názor potvrdit naživo. Italští BLOODTRUTH si mě svojí tvorbou zcela získali. Jsou brutálně klasičtí, ale mají v sobě něco, co mě na nich hrozně baví. Cítím z nich sílu, odhodlání, ryzost, opravdovost.



A tak zase nadělávám celý týden hodiny v práci, zjišťuji si spoje, šetřím peníze. Jsem zkrátka obyčejný fanoušek, stejně jako mnozí z vás, který se snaží slovy popsat, co zažil a viděl. Slečna ve Student agency se na mě zasměje, vy asi sluchátka nechcete, co? Nikdo vedle mě nesedí, tak mi přinese kávu a sama se dá do řeči. Vidí metalové tričko a můj šedivý lišácký obličej (jak říká) a tak tu hodinku do hlavního města prokecáme o metalu. Krásná holka. 


Nemám rád pražské metro, jeho zápach i příliš mnoho lidí, ale vydržím. Nic jiného mi stejně nezbývá. Autem by bylo asi všechno snazší, ale nemohl bych tolik pít a vůbec, bývám hodně unavený. Málo přes týden spím a takhle si natáhnu nohy a je mi fajn. Boleslav, Boleslav, překrásné město. Ono sice tak z dálnice nevypadá, ale když se někde narodíte a strávíte tam své metalové začátky, tak na něj nedáte dopustit. A když tam ještě mají jeden z nejlepších undergroundových klubů v republice, není moc co řešit. Doma mě čeká máma, povídáme, vzpomínáme, jsem najednou za synka, co přijel na návštěvu. Povídal bych dál, ale čeká mě hospoda.

Dole na Rožátově, pod Roklí, je mi fajn. Pivo z tanku, hořké a dobré, mě dostává do nálady. Přijedou jezinky z Prahy a hned je veselo. Hrozně rád jsem vás viděl holky. Bylo s vámi moc fajn.


Čas utíká, jsem zase jak na trní. Chci uzavřít kruh, těším se, až uvidím kapely, budu jedním z fanoušků pod pódiem, až budu čerpat energii. Platím vstup, kupuji CD, děkuji BLOODTRUTH a trošku jim vyčtu, že ještě nedodali rozhovor. Dělají si legraci, prý je celá Itálie na nohou, překlady z italštiny do angličtiny, mafie zalehla na matrace (dělám si prdel). Neznám nic lepšího, než undergroundový koncert v malém klubu. Vše je takové osobní, na pohodu, o podpoře, nebál bych se napsat i o vřelosti. 




Tak jo, pojďme na to, přijel jsem zvědavý a natěšený, chci kopnout do vrtule, rozpustit se ve smršti riffů. Čekám na první kapelu.

KOLOSS - pražskou thrash/deathovou partu jsem kdysi viděl asi v jiné sestavě. Tenkrát se mi moc nelíbila, ale v Boleslavi mě jejich vystoupení přesvědčilo. Melodie, ale i nářezy. Klasika, velmi dobře a s chutí zahraná. Některé motivy byly parádní, některé trošku méně, ale to může být i tím, že jejich tvorbu nijak nesleduji. Za mě spokojenost a příjemný zážitek za začátek. 







DEMIURGON - napsal jsem v roce 2015 na jejich desku "Above the Unworthy" recenzi, která nebyla úplně lichotivá. Naživo se mi ale jejich set velmi líbilo. Skladby na mě fungovaly, bolely mě, pálily, ocenil jsem kombinaci techniky (SUFFOCATION) a temnoty (IMMOLATION). Začala se mi vařit krev v žilách, musel se kývat do rytmu a když vše skončilo, chtěl jsem ještě. Perfektní brutálně death metalový masakr s krvavým otiskem!













DEMIURGON cuts liked a power saw which is impossible to turn off. Carve it, hang it on hooks and discard it on a cluster after draining. The concert feels liked a fast train accident. I would suggest it to all musical pathologists, all fans of death massacre. Brutal death metal gig which killed everything, everywhere! Amazing morbid work!

BLOODTRUTH - byla to veřejná pitva živých těl. Smrtící tsunami, utržená cirkulárka, kterou kapela hodila do davu. Masakr motorovou pilou za zpěvu padlých kněží. Klasický surový death metal, okořeněný temnými a studenými vsuvkami. Vše bylo přesné, zacílené, smrtící. Čekal jsem, že mi každou chvíli odpadnou kusy masa od kostí, páteř se rozpadne a shořím. Takhle nějak si představuji skvěle zahraný klasický tradiční (i technický) brutální death metal! BLOODTRUTH dokázali vytvořit absolutně démonickou a devastující atmosféru! Totální masakr!


















Welcome to forbidden slaughterhouse. The mister butchers BLOODTRUTH know very well how to do their job. Do not expect anything special or unusual, however this is a very good piece of work. There is a blood running down the walls, someone brought a chainsaw again and all of the amateur pathologists are smiling. Today is their big day. This music is great for a dissecting room, for operation without an anesthesia, for everyone who likes to be scared while watching horrors. These songs are weeping, there is a lot of septic and there are no boundaries in case of morbidity. I really enjoyed this raw death metal.

V podobných chvílích se píše o tom, že se člověk cítil jako kus hadru. Nenapadá mě lepší přirovnání. Jsem hodně pocitový posluchač a stejně jako vystupující, jsem dal do toho všechno. Pivo mě sice trošku zklidní, ale jak jsem nadšený, tak musím jít poděkovat kapelám. Jakoby (ne) spánek, únava, dlouhá cesta, bolavá záda, všechno bylo pryč. Byl jsem jen já a muzika a legendární klub připomínající znesvěcenou hrobku. Líbilo se mi všechno, hudba, lidé, nálada. Taky pokec s holkama byl parádní. Když je o čem mluvit a alkohol teče proudem, témata bývají hodně zajímavá. 


Zvuk byl "po farářovsku", organizace také. Zkrátka underground jak se patří. K tomu jsem si polil pivem Krakonoš boty a nohavici. A tak jsem nejen jako Krakonoš vypadal, ale i smrděl. Venku mrzne, až kosti praskají a musíme se rozloučit. Objímal bych se do skonání světa, ale nejde to, musíme také někdy spát. 

Pokaždé, když jdu z Farářovy sluje kilometr pěšky spát, tak se neubráním myšlenkám na minulost. Zažil jsem toho v Boleslavi příliš mnoho na to, abych nevzpomínal. Vracím se hrozně rád, jakoby se na každém panelovém domě promítaly staré příběhy. Močím do křoví, leknu se králíka i opilce. Uléhám s vědomím, jak je skvělé pořád poslouchat metal, podporovat kapely, potkávat lidi, být u toho, součástí dění.  


Ranní ptáče dál doskáče a taky dřív chcípne. Máma vstává brzy, u stolu voní snídaně. Jsem chvilku malej kluk, co se vrátil domů. Loučíme se, jdu na autobus a cestou do Plzně si všechno přehrávám znovu v hlavě. Víte, nás staré srdcaře nezměníte. My jsme rádi, že je zvyk železnou košilí, že můžeme vyrazit, poslechnout své oblíbence a dát si do šuplíků svých vzpomínek další ze zážitků. Můj výlet do rodného města se opravdu vydařil. Domů přijedu utahaný, ale šťastný a to je to, oč tu běží, přátelé. Ale vám to asi nemusím vykládat, co? Díky moc všem a budu se těšit zase někde pod pódiem. Buďte silní!

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound
Author of photos and videos - Jakub Asphyx.

about bands on DEADLY STORM ZINE/ o kapelách na DEADLY STORM ZINE:



-------------------------------------------
Share this games :

TWITTER