DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 22. března 2019

Home » » Recenze/review - HELLGRIND - My Time in Hell (2019)

Recenze/review - HELLGRIND - My Time in Hell (2019)


HELLGRIND - My Time in Hell 
CD 2019, Reaper Records U.S.A.

Ten tlak už byl nesnesitelný. Dlouhodobě a postupně se usazoval v mé hlavě. Každou další zbytečnou informací rostl, mohutněl a košatěl. Ke konci jsem si už drásal tváře do krve, utíkal do míst, kde jsem byl sám. Došlo to tak daleko, že jsem skočil do zdi. Už jsem nechtěl dál žít, už jsem se nechtěl dívat na utrpení dnešního světa. Stal jsem se nemrtvým, tím, kterému navrtali lebku na několika místech. Sedím teď v domě všech šílených, kývám se do rytmu, který znám jen já sám. Z letargie mě vytrhne jediné - old school death metal.

Představte si hromadu shnilých kostí. Někde uvnitř je pro vás dosud neznámé CD, po okraj narvané pravým, rezavým smrtícím kovem starého střihu. Máte možnost odejít a začít poslouchat něco jiného. Máte možnost zemřít, ale neuděláte ani jedno. Natáhnete svoji ruku, vložíte disk do přehrávače a usmíváte se. Zmizel tlak z hlavy, zmizel celý svět. Procházíte se temnými chodbami Hádovi říše a konečně cítíte, že je vše v pořádku.


"My Time in Hell" je shnilým kusem masa, rozpadající se lebkou, otiskem pradávných smrtících postupů. Můžu mít tisíc připomínek k nepůvodnosti materiálu, k prašivému zvuku, k jednoduchému obalu. Jenže znáte mě, rád se rochním po lokty ve vnitřnostech právě v podobné muzice. Líbí se mi nápady, neurvalost, energie, síla i tlak. U téhle desky vám pukne hlava sama a mozek vyhřezne ven. Z uší vám poteče krev a stanete se zombie jako všichni ostatní. Jedná se o starý dobrý death metal, zahraný s mrtvolným pohledem a velkým nadšením. Album mě oslovilo, zamotalo do silných pavučin a už nepustilo. Tančili jsme znovu na vlastních hrobech, modlili se k obráceným křížům. Exhumovali svá těla, porcovali je a smáli se nepodstatným věcem, jako je bolest a utrpení. Jsme jak prašiví psi, kteří zvednou hlavu už jen, když jim někdo předhodí pořádnou porci smrti. Old school death metal forever! Prašivina! Skvěle!



sumarizace:

HELLGRIND s největší pravděpodobností nahráli letošní album na nějakém opuštěném americkém hřbitově. Tolik špíny, hnisu, rouhání a energie jsem už hodně dlouho na jednom místě neslyšel. Album je hodně kruté, připomíná exhumování starých hrobů a určitě udělá dobře každému fanouškovi old school death metalu. Svět je při poslechu hodně těžké místo k žití. Obloha se dotýká země, je černá a prší z ní krev. Zlo, které se ukrývá v každém z nás, je náhle všude kolem a v kostelech se otáčejí kříže do obrácené polohy. Američané čerpají sílu snad v samotném podsvětí. Album mě zcela pohltilo a přeneslo na onen svět. Věřte a budete po zásluze potrestáni! Hoďte kamenem vy, kdo jste bez viny! Pekelná death metalová deska, která vyvolá všechny zlé duchy! Morbidní pozdrav ze záhrobí! 

Asphyx says: 

The band HELLGRIND probably recorded this album at some old deserted American graveyard. I haven´t heard his much of dirt, purulence, cursing and energy at one album for a very long time. This album is very cruel and it feels like exhumation of old graves and every fans of old school death metal is going to be happy with this. The world is a very difficult place to live during listening this album. The sky is touching the ground, it´s black and it´s raining blood. The evil which is inside of every single one of us is suddenly outside and crosses are turning upside down in churches. These American guys take energy from the underworld. This album took me to the other side. Trust me, pearls before swine. Whoever is without sin, cast the first stone! The hellish death metal album which calls all of the bad ghosts. The morbid greetings from the beyond.


Tracklist:
01. 20th Century Genocide
02. Corruption Institution
03. Ancient Terror
04. Dark Times (Godless Reign Of Terror)
05. Killing To The End
06. Death Toll
07. Full Of Hate
08. Cutting Life
09. Nameless
10. Cold Dead Eyes
11. The Rotted Hunting

band:
Shawn McCormick - Vocals
Rob Lawrence - Drums
Brad Calkin - Guitar
Rob Elliott - Guitar/Voc
Ivan Torres - Bass

Share this games :

TWITTER