DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pondělí 5. prosince 2016

Home » » Recenze/review - SHAMBLES - Realm of Darkness Shrine (2016)

Recenze/review - SHAMBLES - Realm of Darkness Shrine (2016)


SHAMBLES - Realm of Darkness Shrine
CD 2016, Nero One Records

Mám v sobě už jen poslední zbytky sil. Pokouším se nakrájet tmu tupým nožem, který mi nechali. Zchudl jsem šedesát kilo a začínám mít neodbytný pocit, že mě brzy pohltí temnota. V tom malém okénku, kterým mi hází občas kusy plesnivého chlaba, je malinko vidět světlo. Malé, slabé, přesto je chabou nadějí. Hltám kapky z orosených stěn mé kobky. Přikrytý smradlavým kusem hadru vzývám všechny bohy světa, aby ukončili mé trápení. Zdají se mi sny o krásných ženách, o slunci, o teplu. Ztratil jsem pojem o čase a nevím, kdy jsem vstoupil na onen svět poprvé. Nakročil jsem, s hlavou vztyčenou. Čekalo mě ale jen další utrpení. Ďáblovci pacholci SHAMBLES mě svázali, položili na dřevěnou lavici a začali na mě provádět všechny ohavné hudební procedury, které si jen dokážete představit. Smrt nebyla žádným vykoupením.



První dlouhohrající album kapely SHAMBLES z Thajska je odkazem starých INCANTATION, novějších BLOOD INCANTATION, CRUCIAMENTUM, GRAVE MIASMA, DEAD CONGREGATION. Je také rozmělněnou tmou, šílenstvím, syrovým svědectvím o návštěvě záhrobí. Líbí se mi nasazení, provedení i jakési zvláštní pnutí, které ze skladeb cítím. Skupina byla založena v roce 1997 a má na svém kontě několik demonahrávek a splitek. Letos konečně zúročila všechnu svoji záhrobní činnost a dokázala mě doslova uhranout. Bouchám pěstí do stolu a mám sto chutí vyrazit do podzimního počasí vykopat další hrob. Neberte slovo boží nadarmo, ale plivnout na obrácený kříž si můžete. Pokud totiž budete poslouchat "Realm of Darkness Shrine", nic jiného vám nezbyde. Vynikající temný death metal!


sumarizace:


SHAMBLES letos přišli s hudbou, která splňuje všechny moje požadavky na poctivý, reálný old school death metal. Jejich nahrávka je plná neskutečné černé energie. Hroby se otvírají, zvony zvoní umíráček. "Realm of Darkness Shrine" může být klidně soundrackem pro vaší poslední cestu. Podzemí opět ožilo a vyslalo na náš svět posly apokalypsy. Mrtví mi jdou po krku a zlo je cítit všude kolem. Death metal je zde starý a plesnivý a nepostrádá obrovskou dávku naléhavosti. Připadám si, jako bych ležel při okultním obřadu na oltáři smrti a byl navěky obětován. Člověk se při poslechu stává morbidním básníkem, tulákem po záhrobí. Přiznávám se bez mučení. Album mě neskutečně rozsekalo a stalo se mým průvodcem na onom světě. Zapalte svíce, exhumujte starý poctivý death metal! Vynikající temný old school death metal! 

Asphyx says:

SHAMBLES come this year with music fulfilling all my requirements for honest, real old school death metal. Their record is full of unreal black energy. The tombs were opened, bells ringing the death knell. "Realm of Darkness Shrine" may be the soundtrack to your last trip. Underground came alive again and sent messengers of apocalypse to our world. Deads are hunting me and the evil is everywhere. Death metal here is old and moldy and doesn't miss a huge amount of urgency. I feel like I was lying at an occult ritual on the altar of death and I was forever offered. When listening it becomes a morbid poet, a wanderer on the other world. The album cut me up and it became my guide on the other world. Light a candle, exhume old fair death metal! Excellent dark old school death metal!

Album Line-up:
Chainarong Meeprasert - Vocals
Thinnarat Poungmanee - Drums
Issara Panyang - Guitars
Thotsaphon Ayusuk - Bass

Track list:

1. Rosarium
2. Call from the Further Tomb
3. Breath of the Deathprayer
4. Onward into Chasms
5. Haxanwomb
6. Realm of Darkness Shrine
7. Bitter Abysmal Depths


Share this games :

TWITTER