DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

úterý 28. února 2017

Home » » Recenze/review - ABORTED FETUS - The Art of Violent Torture (2017)

Recenze/review - ABORTED FETUS - The Art of Violent Torture (2017)


ABORTED FETUS - The Art of Violent Torture
CD 2017, Comatose Music

Říkali mi, že se mám také podívat. Tak jsem zapnul slavný internetový kanál a shlédl jeden přímý přenos ze zabíjení. Byl jsem asi poslední, kdo se pozvracel. Té krve na mě bylo moc. Všichni sice přidávali samé vtipné komentáře a vybízeli účastníky k ještě většímu násilí, ale mě tahle hnusný virtuální rituál doslova ničil. Vypadalo to, že svět se dokonale zbláznil.

Oproti tomu, co se někdy děje kolem nás, jsou ruští brutal death metalisté ABORTED FETUS "jen" takovým ošklivě nastaveným zrcadlem. Jejich novinka "The Art of Violent Torture", zahraná ve stylu ABOMINABLE PUTRIDITY, DEVOURMENT, CEPHALOTRIPSY je plná perverzností současného světa. Houpavé, syrové rytmy, kruté výjezdy kytar a guturální hlas, přednášející slova plná hnusu. Jsme jen kouskem masa, tupým stádem, určeným na porážku. Už dávno jsem ztratil víru v lidskou rasu, říkám si při poslechu a přidávám hlasitost.




Dejte mi do ruky sekyru a já vám ukážu, jak se to má správně dělat, řvu do virtuálního světa stále častěji. Nějak takhle mluvil vrah, který poprvé ochutnal pravou krev. ABORTED FETUS jsou na brutálně death metalové scéně pojem. Není divu, jejich hudba poctivě odsýpá, na nic si nahraje a útočí na nás rovnou a bez varování. Vyčíst se dá snad jen lehká monotónnost, ale ta je u tohoto stylu spíše žádaná, než kritizovaná. Nemám žádných námitek proti provedení, zvuku, nápadům, ani desce jako celku. Přehrabuji se v "The Art of Violent Torture" jako v břiše čerstvého těla. Pustil jsem si ke své pitvě znovu jeden slavný virtuální kanál plný smrti a pak jsem to vzdal. Vždyť jsme vlastně stejně nakonec jen zvířata, pronesl jsem do ticha nemocničních stěn a zařízl skalpel pořádně hluboko. Nebožtík se sice chvilku zmítal, ale nakonec si hudbu užíval stejně jako já. Syrový a surový brutální death metal, který vás vykostí bez varování!


sumarizace:

Novinka ruských ABORTED FETUS je krutá, zlá a ošklivá. Morbidní melodie se střídají s ještě nechutnějšími motivy. Tohle je brutální death metal v jeho klasické podobě. Syrový, masakrující. Z desky cítím obrovský tlak a energii. Možná se občas Rusové nevyhnou určité monotónnosti, ale to tak nějak k tomuto stylu patří, jako k hrobníkovi lopata. Užívám si houpavé melodie, chrlím spolu se zpěvákem chorobné texty. Jsem u poslechu po lokty ponořen v krvi a spolu s ABORTED FETUS provádím pořádně nechutnou pitvu. Pokud se potřebujete odreagovat od dnešního ošklivého světa, neznám nic lepšího, než si narvat do hlavy "The Art of Violent Torture". Co na tom, že zde ožívají mrtvoly a pánům chirurgům všichni na operačním sále zemřou? Tak to má být a tak je tomu v brutálním death metalu správně. Letošní album vás smete jako tsunami. Berte a nebo nechte být! Skvělá řeznická práce!


Asphyx says:

The new album by Russian ABORTED FETUS is cruel, bad and ugly. Morbid melodies are changed by more disgusting motives. This is a brutal death metal in its classic form. Raw, cruel. I feel the huge pressure and energy from this album. There is some monotonous passages, however this is something typical for this style like a shovel for a grave digger. I enjoy their melodies and I have to sing the lyrics with the singer. During the listening of this album I´m lying in the blood and with the ABORTED FETUS I´m doing a disgusting necroscopy. If you have to clean yourself from today´s ugly world I don´t know better way how to do it than listen to the "The Art of Violent Torture". Who cares that death bodies are coming back to live and every person who is being operated by surgeon will die? This is how it´s supposed to be in the real brutal death metal. This album is going to take you like a tsunami. Take it or leave it! Amazing butcher work! 

Track Listing:
1. The Art of Pain
2. Boiled Alive
3. Hanged on the Hook by the Rib
4. Blinded by the Flame
5. Pouring Molten Lead into a Throat
6. Awaiting…
7. Burning at Stake
8. Axe Decapitation
9. Buried Alive
10. Impalement
11. Breaking Wheel
12. Hanged and Quartered
13. The Last Way

band:
Alexander "Meatgrinder" - Guitar
Sergey- bass
Igor- vocal
Sergey"Hammer"- drums

Share this games :

TWITTER