DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 27. dubna 2017

Home » » Recenze/review - MARTYRDOOM - Grievous Psychosis (2017)

Recenze/review - MARTYRDOOM - Grievous Psychosis (2017)


MARTYRDOOM - Grievous Psychosis
CD 2017, Memento Mori

"Vezmi si jen lopatu a svítilnu": řekl mi tajemně jednou večer můj otec. Vydali jsme se na dlouhou cestu za město. Táta byl hrobník a dnes mi předával své řemeslo. Seděli jsme kousek od márnice, jedli svačinu od mámy, když se začalo smrákat. "Už přicházejí, už jsou tady": pronesla tiše moje krev. Pohyboval se mezi nemrtvými s jistotou tanečního mistra. Chtěl jsem být vždycky jako on. Ten den jsem si vykopal svůj první hrob. 

Hudba polských death doomařů MARTYRDOOM by nám klidně mohla k našemu výletu hrát jako kulisa. Krásně vystihuje náladu starých hřbitovů, nelehkou práci hrobníků i těžkost vykopané hlíny. Musíme tam jednou všichni, ale než se tak stane, tak si pojďme užít poctivou záhrobní hudbu. Stojí rozhodně za to.


Pokud bych měl "Grievous Psychosis" přirovnat k tvorbě jiných kapel, nebál bych se napsat IMMOLATION, INCANTATION, OBITUARY, HOODED MENACE, DEMILICH, GRAVE, DISMA, DEAD CONGREGATION, TRIPTYKON a spoustu dalších old school death metalových skupin, které na to jdou spíše přes temnou atmosféru, než ostrou břitvou. MARTYRDOOM mě postupně máčejí v černé krvi, zapalují nade mnou svíce a pohřbívají mě zaživa. Mám rád staré opuštěné kobky, miluji šedivost stromů sklánějících se nad náhrobky. Sem já i kapela patříme a zde je nám nejlépe. Poláci nejsou ničím noví, ale novinka se velmi dobře poslouchá, svým způsobem mě uhranula a dala naději v posmrtný život. Co na tom, že bude v pekle? Temný, naléhavý smrtící kov, zahnívající jako mršina z dávných časů.


sumarizace:

Tančíme na hrobech našich death metalových předků, přemýšlíme o nesmrtelnosti a řinčíme kostmi do rytmu jediného pravého death metalu. Polští MARTYRDOOM ožili s neskutečnou silou a energií. Jestli jste si mysleli, že téhle hydře uniknete, tak jste se pekelně mýlili. Chytne vás, omámí a pokouše zuby ostrými jako hroty nožů. Při poslechu mám občas strach vylézt na světlo boží. Tisíckrát prokletý, obětovaný, zavržený. Takový se cítím při "Grievous Psychosis". Doomová nálada otevřených hrobů na mě dýchá ze všech stran. Tohle album je povinností pro všechny temné death metalové maniaky. Vítejte v pekle! Polské smrtící album, které vám zatluče hřeby do rakve! Vynikající chorobná deska!

Asphyx says:

We are dancing on the graves of our death metal's ancestors, we think about immortality and rattle  bones to the rhythm of the only one true death metal. Polish MARTYRDOOM is alive with incredible strength and energy. If you thought you'll escape this Hydra, you are hellishly wrong. It grabs you, drug and bite with teeth sharp like tip of knives. When I listen, I'm sometimes scary to come into the light of God. A thousand times cursed, sacrificed, cashiered. So I'm feeling with "Grievous Psychosis". Doom mood of open graves breathes from all sides at me. This album is a obligation for all dark death metal maniacs. Welcome to hell! Polish deadly album that knocks nails in your coffin! Excellent and morbid!


band:
Sociak - Vocals
Marol - Guitar
Młynar - Guitar/Vocals
Artur - Bass
Wasyl - Drums
   
Share this games :

TWITTER