DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 22. dubna 2017

Home » » Recenze/review - OPPOSER - Darkest Path (2017)

Recenze/review - OPPOSER - Darkest Path (2017)


OPPOSER - Darkest Path 
CD 2017, Morbid Shine Productions

Včera mi zase říkali, co mám dělat, co mám jíst, jak se mám oblékat. Všude kolem mě stovky nařízení a příkazů, tisíce pouček a rozšklebené tváře chytráků nasáklých poučkami z internetu. Měl jsem toho plné zuby. Nasadil jsem sluchátka, pustil si novinku thrash deathových maniaků OPPOSER a začal se znovu usmívat na svět.

Je to tak, jejich novinka "Darkest Path" není satan ví jakým albem, ale poslouchá se velmi dobře, hezky odsýpá a i když se nijak nevymyká z běžného lehkého nadprůměru, svůj účel splnila na výbornou. Očistila moji mysl od zbytečností, pomohla mi alespoň na chvíli zapomenout na přemíru zbytečných informací, které na mě každý den útočí. Je to thrash death metal zahraný na pohodu, nikam se netlačí, vlastně ani moc neřeže.


Z "Darkest Path" je hodně cítit inspirace starými OBITUARY, ale abych pravdu řekl, nějak zvlášť mi to nevadí. Líbí se mi takový ten těžko popsatelný undergroundový odér, oddanost smrti a hlavně, u desky se vůbec nenudím. Není rozhodně dokonalá, třeba zvuk by potřeboval pořádně doladit, zpěv také občas pokulhává, jenže přátelé, celkový dojem je velmi dobrý. Album má v sobě odhodlání, ryzost, přesvědčivost. OPPOSER asi nikdy nebudou lámat žebříčky prodejnosti, ale někam do klubu, kde by teklo pivo proudem, bych na ně s chutí zašel. Překvapit v metalu něčím novým v dnešní době už příliš nejde, ale Španělům se povedlo mě přesvědčit na svoji stranu. Oddřeli si to. Thrash death metal, zahraný s černým ohněm v srdci. Dobré to je.






sumarizace:

OPPOSER a jejich novinka útočí na ty nejskrytější noční můry všech fanoušků old school death metalu. Album je odpovědí na všechny ozvěny ze záhrobí, které je možno vůbec slyšet. Klasický, plesnivý death metal se zde potkává s thrashem z osmdesátých let a na své si přijdou snad všichni milovníci hřbitovů. Obraťte všechny kříže, zapalte svíce, dnes se bude konat jedna velmi okultní seance. Vystupovat na ní budou legendární death metalisté OPPOSER. Ve Španělsku moc dobře vědí, jak se dělá pravé a nefalšované smrtící řemeslo! "Darkest Path" je plné špíny, pavučin i ozvěn ze starých rakví. Death metal je zde exhumovaný odněkud z devadesátých let a je krásnou vzpomínkou na časy, kde se ještě zabíjelo poctivě, rezavým nožem. Death/thrash metalová deska, která vás pokryje plesnivinou!

Asphyx says:

The new album by the OPPOSER attacks the deepest nightmare of every single old school death metal fan. This album is the answer for all of the calls from the beyond you can hear. The classic, moldy death metal meets thrash of the 80s. And I think that every lover of graveyards is going to be satisfied. Turn down all the crosses, light up the candles because today the big occult séance is happening. There are going to be legendary death metal guys OPPOSER. They really know how to do the right deathful job in Spain. The album "Darkest Path" is full of dirt, spider webs and echo from old coffins. The death metal is exhumed from the 90s and it is a beautiful flashback from the times when the killing was dinkum and was done by a carroty knife. This is the death/thrash metal album which covers you with a fungus.

Track list:
1. Straight to Hell
2. Osiris Land
3. Agony
4. Holy Lies
5. Wrecking Low
6. In the Silent Dawn
7. Bloodstock
8. Under my Skin
9. Satanas
10. Ashes to Ashes

Line up:
Iván - Drums, Chorus
José Manuel Herrera Mora - Guitars, Vocals (lead)
Nando - Bass, Chorus
Jesus - Guitars, Chorus


Share this games :

TWITTER