DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 14. dubna 2017

Home » » Recenze/review - TORTURIZED - Omnivore (2017)

Recenze/review - TORTURIZED - Omnivore (2017)


TORTURIZED - Omnivore
CD 2017, vlastní vydání

Frézoval jsem jí drážku do její hlavy. Ještě se trošku škubala, ale bylo to spíš legrační. Už mě to moc nebavilo. Když předtím křičela, bylo to lepší. Odklopil jsem lebku a v mozku našel klubko smějících se červů. Byl jsem ten den sice sadista, ale také trošku za hodného, protože jsem jí pomohl od utrpení. 

TORTURIZED jsou němečtí death metalisté s groovy přístupem. Hrají poměrně moderně, svěže, mají dobré nápady a jejich nová deska "Omnivore" nepostrádá tlak. Přiznám se, že tentokrát je to vůbec moje první setkání s kapelou a jsem mile překvapen. Čekal jsem neoriginální těleso, ale tahle smečka má rozhodně něco do sebe. Vokalista má v hrdle tu správnou pilu, kytary jsou nabroušené jak se patří a nálada je nedobrá. Je tedy vše v absolutním pořádku a připraveno na rozbrus vaší hlavy!



Z novinky slyším lehké odkazy na BEHEMOTH, na DYING FETUS, ale i třeba na NAPALM DEATH. To vše zabalené v energii, s nakopávajícími efekty. Album nepostrádá sílu a já mám při poslechu velkou chuť si vyřezat do ruky logo kapely. TORTURIZED jsou kapelou, která by mohla přesvědčit i mladší posluchače. Pohybují se někde na pomezí mezi dunivou klasikou a současnými trendy. A hlavně, užívám si je! Skladby totiž v sobě obsahují něco navíc, odlišného, co je vyjímá z ostatní šedi. Tedy přátelé, ochutnejte a nezapomeňte si potom alespoň propíchnout kůži na zádech. Death groovy metal, který vám vyfrézuje drážky do mozku! Za mě rozhodně ano!



sumarizace:

TORTURIZED vydali letos solidní, death groovy metalovou desku. Osobně jsem s albem více než spokojen. Líbí se mi určitá neurvalost, rebelie, kterou z něj cítím. Zabijácké postupy zde ožívají s velkou silou a energií. Přijdu si jako na setkání se starými přáteli, kteří se rozhodli, že oživí nějaké monstrum. Novinka je plná dobrých nápadů a velmi dobře se poslouchá. Je jako jed, odkapávající z vaší žíly. Pokud máte chuť na pořádný kus syrového masa, zahraného s elegancí, tak je pro vás tohle album jako stvořené. TORTURIZED opět promluvili. Tvrdě, krutě a hlasitě. Dobrá nahrávka!



Asphyx says:

TORTURIZED released this year a solid, death groovy metal album. Personally, I'm with the album more than satisfied. I like some rudeness, rebellion, I'm feeling from it. Killer methods are alive here with great power and energy. I'm like on some meeting  with old friends who have decided to revive any killer monstrum. The news is full of good ideas and it's very easy to listen. It's like poison, dripping from your vein. If you fancy a chunk of raw meat, played with elegance, so this album is just made for youTORTURIZED talked once again. Hard, cruel and loud. Good recording!

Tracklist:
01. Abhorrent Intemperance
02. Dehumanization
03. Flourished in Agony
04. Obsessive-Compulsive Disorder
05. Chasma
06. Convergence
07. Uncrowned King
08. Putrescence
09. Pale Relict
10. Abulic Fold
11. Omnivore

band:
Lu - Vocals
Siggi - Guitar/Vocals
Tom - Guitar/Vocals
Peter - Bass
Lars - Drums

Share this games :

TWITTER