DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 2. června 2017

Home » » Recenze/review - ANASARCA - Survival Mode (2017)

Recenze/review - ANASARCA - Survival Mode (2017)



ANASARCA - Survival Mode
CD 2017, Sevared Records

for english please scroll down

Zachvátil mě mocný kašel. Nemohl jsem spát, hlava mi třeštila. Jako bych měl uvnitř sebe živý organizmus, který mě ničil. Dávil jsem se a plival krev. Zmítal jsem se v křečích a lékaři nevěděli co se mnou. Byl jsem prokletý, uhranutý, znásilněný hudbou. Poslouchal jsem stále dokola nové album německých ANASARCA.

Němečtí šílenci hrají klasický death metal z devadesátých let. A nutno rovnou říci, že jej hrají na velmi vysoké úrovni. Setkali jste se někdy tváří v tvář rozjetému náklaďáku? Byli jste roztříštěni morbidními riffy, chorobným vokálem a smrtí? Pokud ne, tak si rozhodně poslechněte novinku "Survival Mode". Je plná odhodlání, poctivosti, kruté reality a neskutečně řeže.




"Survival Mode" je velmi propracovaným albem, čerpajícím ze základů death metalu v podobě v jaké ho kdysi hrávali třeba takoví MORBID ANGEL, DEMIGOD, INCANTATION, IMMOLATION, ale i třeba SUFFOCATION. Pánové se nebojí ani ledových melodií a jako celek mi album opravdu připomíná nějakou hodně zákeřnou a zlou nemoc. Hudba mi kroutí vnitřnostmi, tlačí mi na mozek, dělá se mnou věci, které jste možná zažili jen v těch nejděsivějších snech. Připadám si, jakoby mi kapela vymáchala obličej ve sražené krvi. Z desky je cítit pravá, ryzí oddanost death metalu. Potkává se zde realita s krutostí. Vše je zahrané s inteligencí, syrovostí a špínou ve skladbách. Tohle je obřad, k vyvolání samotné Smrti. Death metalový buldozer, který vám rozdrtí lebky! Vynikající záležitost pro všechny fanoušky morbidní temnoty!


english version:

I am overpowered by a strong cough. I cannot sleep, my head is killing me. It feels like I have a living organism inside of me and it destroys me. I puke and spit blood. I flounder in agony and doctors do not know what to do with me. I am cursed, horrified and raped by music. I listen to a new album by German ANASARCA over and over.

These German madmen play classic death metal from the 90s. And I have to add that they play it on a very high level. Have you ever met with a ridden truck face to face? Have you ever been killed by morbid riffs, sick vocal and death? If not, you have to listen to this new album “Survival Mode”. It is full of determination, honesty, cruel reality and it incredibly cuts.

“Survival Mode” is very worked on album. It is based on the death metal foundations – just like it was played by MORBID ANGLE, DEMIGOD, INCANTATION, IMMOLATION or even SUFFOCATION. These gentlemen are not afraid to play cold melodies and as a whole the album reminds me very bad and evil disease. This music twists my bowels, pushes my brain and makes my body do thing you can only imagine in your worst nightmares.  I feel like the band blew my face in blood. From this album you can feel a real, true devotion to death metal. Reality meets cruelty here. Everything is played with intelligence, rawness and dirtiness in those songs. This is a ceremony to invoke death itself. Death metal bulldozer that will crush your skull! Excellent thing for all fans of morbid darkness!


tracklist:
1. Drinking Blood 
2. Survival Mode (guest vocals by legendary KAM LEE)
3. Cannibal
4. Blue John
5. Touching the void
6. 571
7. Pacific Dread
8. The Donner Party
9. Endurance


band:
Mike (bass/vox), Dirk (drums), Steffen (guit.), Carsten (guit.)


Share this games :

TWITTER