DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

úterý 21. listopadu 2017

Home » » Recenze/review - DESECRATOR - To the Gallows (2017)

Recenze/review - DESECRATOR - To the Gallows (2017)


DESECRATOR - To the Gallows
CD 2017, Dinner for Wolves

Oblíbená kratochvíle věřících v jednoho všemohoucího boha. Zatloukání hřebů do jednotlivých částí těla. Krvácím z rukou i ze sepnutých nohou. Ukřižovaný, ponížený, zesměšněný. Všem zase jednou vadilo,  že jsem jiný, odlišný, že nejdu s davem. Seberu poslední síly, utrhnu své údy z kříže a s velkým vynaložením sil se pustím do svého posledního mosh-pitu.

Mám důvod, musím. Do uší mi totiž právě zní nové album australských thrasherů DESECRATOR. Kapely, která ctí stejnou hudbu, jakou hráli a hrají třeba takoví DEATH ANGEL, TESTAMENT, SACRED REICH, ANTHRAX a MORTAL SIN. Melodie se zde potkává s nářezem a já jsem navýsost spokojený.




Mám rád, když není thrash metal jen bohapustá rubanice, ale kapela také u své tvorby přemýšlí. DESECRATOR jsou dle mého skromného úsudku velmi talentovaní muzikanti. Jsou schopni napsat skladbu, kterou si budete pamatovat, dokáží vměstnat do svých nápadů spoustu emocí, nálad. Novinka "To the Gallows" nepostrádá jiskru, drive a tolik potřebný feeling. Australané mají ve svém středu také zpěváka Rileyho, který má zajímavý a originální hlas. Sedím, podupávám si nohou do rytmu, zvedám se, pařím. Pro mě osobně jsou toto věci, které odlišují dobré desky od špatných. DESECRATOR mě umí nakopnout, zarazit mi do hlavy další sadu pořádně ostrých hřebů. "To the Gallows" je podle mě neskutečně povedeným albem a také mým doporučením pro všechny fanoušky melodického thrash metalu. No a co, že jsme jiní? Máme svoji hudbu a ta nám dává obrovskou sílu! Skvělá nahrávka!


sumarizace:

Australští DESECRATOR letos vydali zásek, který splňuje veškeré mé požadavky na poctivou kopající desku. Kapela působí jako sopka, chrchlající v dávkách žhavou lávu. "To the Gallows" je albem, na kterém skupina v mnohém překonala své vzory. Je ostré, šílené, s válečnou tématikou, která dělá téhle smečce velmi dobře. Skladby mají jasnou vizi, opravdu skvěle se poslouchají a působí jako odhalené tesáky nějaké pěkně rozzuřené šelmy. Ano, tohle je thrash metal!

"To the Gallows" je perfektně zvukově ošetřené, s obalem, který přesně vystihuje to, co se na desce odehrává. Je to thrash metalová válka, masakr, šílenství, mosh-pit, ale také zároveň jasně definovatelné a propracované myšlenky. DESECRATOR zkrátka umí a na novince to jen potvrzují. Líbí se mi vztek, síla, energie, líbí se mi i sóla a líbí se mi hlavně nápady, které musí zaujmout snad každého poctivého thrashera. Vynikající thrash metal, který připomíná tlakovou nádobu těsně před prasknutím. Po téhle desce zůstává jen spálená země! Thrash!

Asphyx says:


Australian band DESECRATOR released an album this year which meets all my requirements for fair kicking record. This band is like a volcano, screaming batches of lava. This album called "To the Gallows" overcomes band´s idols. It is sharp, crazy, with war topics which really fits this band. Their songs have a clear vision, they are easy to listen and feel like teeth of an angry best. Yes, this is thrash metal!

"To the Gallows" has a great sharp sound, the cover shows exactly what you can hear on the record. It is a thrash metal war, massacre, madness, mosh-pit but also clearly defined and developed thoughts. DESECRATOR know how to play and their new album is the proof. I like the anger, power, energy, I like their solos and ideas which catch attention of any real thrash fan. Excellent thrash metal which feels like a pressure container right before cracking. There is nothing but burned earth after this album! Thrash!

Tracklist:
01.To The Gallows
02.Desert For Days
03.Red Steel Nation
04.As I Die
05.Serpents Return
06.Hellhound
07.Thrash Is A Verb
08.Down To Hell
09.Brainscan
10.Balancing On A Blade


band:
RILEY STRONG - VOCALS/GUITAR | ANTHONY J FINCH - GUITAR | GERAD BIESBOER - BASS | JARED ROBERTS - DRUMS

Share this games :

TWITTER