DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

středa 1. srpna 2018

Home » » Recenze/review - VOID ROT - Consumed By Oblivion (2018)

Recenze/review - VOID ROT - Consumed By Oblivion (2018)


VOID ROT - Consumed By Oblivion
EP 2018, Everlasting Spew Records

Odřízli mi víčka a nemůžu spát. Hledím do tmy a pálí mě oči od všeho toho zla. Propíchali mi plíce, sípám a dusím se. Už to nebude dlouho trvat, neboj, za chvíli jsem u tebe. Má milá, krásná smrtko. Poslední nadechnutí, strnulá šíje a rozloučení. Proč zrovna já musím umírat pokaždé sám v opuštěné kobce? Tisíckrát převtělený, nakonec stejně zubožený. Jakoby mě někdo v dávných časech proklel.

Táhlé a  mokvající jsou melodie amerických death doomařů VOID ROT. Kapela chápe nejen mé utrpení, prožívá jej stejnou bolestí i strachem. Za nás už se nikdo modlit nebude, zůstaneme jen stínem v koutě, nepodstatným a pomíjivým. Jako většina. A tak je třeba si ještě pořádně užít, dokud to jde. Kupříkladu v katakombách s VOID ROT můžete potkat nejednu morbidně chladnou seanci. 



"Consumed By Oblivion" lze stylově přirovnat třeba k takovým KRYPTS, HOODED MENACE, SPECTRAL VOICE. Kapela sází hodně na zimomřivost, samotu zkažených duší i smutné nálady. Šeptají, pomalu pronikají do kostí, do žaludku, do střev, aby tam nakonec zanechaly zárodky strachu a beznaděje. Umřít umí každý, ale málokdo si ten nepřekonatelný pocit dokáže zapsat a zhudebnit jako VOID ROT. Napojeni na vesmír, čerpají proud temných energií, přeměňují jej na riffy, vokál a rytmus. Jsem překvapen a chycen do neproniknutelných sítí. Desku mě baví poslouchat, užívám si ji, s chutí si ji beru večer na hřbitov do márnice. Všude kolem je zkažený vzduch. Má víčka jsou odříznutá a dál už to znáte. Skvělý death doom metal, který mi pronikl až do morku kostí!



sumarizace:

"Consumed By Oblivion" je krásně morbidní vzpomínkou na staré death/doom metalové časy. Jednotlivé songy mají obrovskou sílu a musely být nahrávány v tom nejhlubším podzemí. Svět se sice dneska točí už úplně jinak, ale pro nás pamětníky, se jedná o velmi příjemný zážitek. Riffy jsou ostré jako katova sekyra, hlas vytažený odněkud z močálu a atmosféra připomíná poslední odsouzencovy minuty před popravou. Tenhle znovu nahraný výlet do historie se vydařil velmi dobře. Takhle nějak má znít reálný, poctivý death/doom metal. Plesnivě, krutě, morbidně. A teď už mě prosím nechte, musím se zavřít do své kobky, obětovat temným silám a rouhat se bohům. Budou mi k tomu hrát VOID ROT! Totální old school death/doom metalový masakr. Obraťte všechny kříže a vítejte v zemi nemrtvých!



Asphyx says:

"Consumed By Oblivion" is a pretty nice morbid memory of old death/doom metal times. Every song is very powerfull and was recorded in the deepest underground. The world is other today, but for us survivols this is a very pleasant experience. The riffs are shark like axe, the voice coming from the marsh and the atmosphere reminds the last convict´s minutes before execution. This trip to the history succeeds very well. This is the real, honest death/doom metal. Rotten, cruel, morbid. And now, let me be, I close myself to my cell, I will sacrifice to the dark forces and blaspheme against Gods. And I will listen to VOID ROT! Total old school death/doom metal massacre! Turn all crosses and welcome in the land of Undeath!


band:
John Hancock - Guitars, Vocals 
Kent Sklarow - Guitars 
Will Bell - Drums 
Craig Clemons - Bass

Share this games :

TWITTER