DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 31. října 2019

Home » » Report, photos, video - LENG TCH´E, CUTTERRED FLESH, FEEBLE MINDED, ANIME TORMENT - club Divadlo pod Lampou, Plzeň - 14. 11. 2019

Report, photos, video - LENG TCH´E, CUTTERRED FLESH, FEEBLE MINDED, ANIME TORMENT - club Divadlo pod Lampou, Plzeň - 14. 11. 2019


Author of photos and videos - Jakub Asphyx.

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound

club: https://www.podlampou.cz/

Lidé už dávno ztratili pojem o tom, co je opravdová smrt. Neváží si jí? Kupují v igelitu zabalené kousky mrtvých těl, ale netuší, že se někdo musel kvůli jejich požitku rozmáchnout sekyrou. Zažil jsem v dětství slepice běhající kolem bez hlavy, králíky stahované z kůže i zabijačku. Krví nakreslené znamení od řezníka na čele. Vůni masa, vůni dobře odvedené práce. Patřím ještě do generace, která si smrti váží, má před ní respekt. Tělo pro mě ještě není jen terčem v počítačové hře - realitě. 

Poslední dobou je to tak se vším. Kolem nás jsou vytvářeny umělé obrazy a fantazie, které mají pramálo společného s realitou. Metal a konkrétně ten brutálně death metalový, je pro mě vždy takovou připomínkou, že svět je ještě někde v pořádku. V tomhle stylu je vše podáváno rovnou na hrobníkově lopatě, bez pozlátka a různých póz. Alespoň tak to cítím. Stejně jako v životě, tak i v hudbě nemám rád přetvářku a klam. Jako fanoušek vyrážím podpořit hlavně smečky, které nejen že mi vyhovují po hudební stránce, ale i jako lidé. Musí mi být na koncertě dobře, musí to být pohoda, odpočinek.



Zrovna ráno jsem četl několik odstavců od zneuznaného muzikanta, který i když má vcelku talent, tak jen dští síru a špínu na ostatní. Znáte to - staré kapely by už neměly hrát, protože už nic nového nevymyslí a nové jen kopírují. Uzavřen ve svém egu všem předkládá své pomýlené názory a na jeho kapelu potom přijde pět lidí. Omlouvá to tím, že je to jediný pravý underground a on je ve své genialitě neomylný a nepochopený. Ale hovno, každá i sebehorší slavná skupina si to musela neskutečně oddřít, odříkat si, spát třeba i na betonové zemi, nemít peníze, nechat si rozpadnout vztahy, obětovat velký kus života, aby se dostala vůbec do povědomí. Ono jít s kůží na trh a podívat se všem do tváře je samo o sobě velké umění, které vyžaduje notnou dávku pokory. Platí to tak všude a ve všem, tak nevím, proč by měl být metal výjimkou.

Ve čtvrtek se v Plzni sešly na koncertě kapely, u kterých oceňuji pracovitost a opravdovost. Nejsou možná dokonalé a neutvářejí nové metalové směry, ale je mi v jejich přítomnosti i pod pódiem dobře. Jako fanoušek dám na celkový dojem, na vstřícnost, reakci i zpětnou vazbu. Je příjemné si užívat nejen jejich hudbu. Možná stačilo napsat ohrané smrt pozérům, ale předchozí odstavec mi leží už dlouho v žaludku, tak musel ven. Já zkrátka raději zajdu na pravou zabijačku, než abych si koupil vyděšené maso v igelitu, jestli mě dobře chápete. Vegani mě asi za tyhle příměry umlátí mrkví, ale to už se nedá nic dělat. 

Druhý koncert v týdnu je pro mě dost náročný. Jdu rovnou do klubu a teprve až po třetím pivu mě přestane všechno bolet. Jsem utahaný, zničený a nevyspalý, ale musel jsem jít. Podobná sestava hraje v Plzni málokdy. Zabijačka mohla začít. 

ANIME TORMENT - nebudeme si nic nalhávat, tahle kapela jde neskutečně nahoru. Kluci na sobě dřou, každý nový koncert, který vidím, mě o tom jen utvrdí. Melodický death metal a deathcore, to vše zamíchané ve smrtícím koktejlu. Zajímavé je, že poslouchám většinou něco zcela jiného, ale ANIME TORMENT mě baví. A to jako fakt hodně. Vystoupení mělo drive, energii, sílu a vymačkalo mě jako pytel masa! Velmi dobře!



FEEBLE MINDED - jsou taková brutálně death grindová jistota. Poslední album "Collapsing Existence" pálí opravdu hodně bolestivě a hluboko a bývá i často mým hostem v přehrávači. Naživo jako vždy devastující, zničující. Jakoby mi někdo přerazil sanici hrobnickou lopatou. Navíc, FEEBLE MINDED jsou při bedlivějším poslechu jiní, než ostatní brutální smečky. Mají svůj krvavý ksicht a to se cení! Líbí se mi příklon k větší temnotě, kývám se se sekyrou v ruce. Opět se jednalo o krásnou ukázku toho, jak by měl tento styl vypadat. Masakr!








CUTTERRED FLESH - jednou jsem četl o chlápkovi, kterého bavilo vyřezávat symboly do živých tkání. Pokaždé, když tuhle smečku slyším, tak si jeho příběh vybavím. Koncert byl neméně krvavý, mokvající. Na kapele je hrozně vidět, jak je baví hrát, jak do toho jdou po hlavě. Byl to kopanec do obličeje, vyříznutý kus masa. Kosti, rozemleté na prach. Zabijácký brutální death metal, který byl morbidní definicí krutosti. Řeznické řemeslo par excellence! Ožila před námi opuštěná jatka, opět mi hodně seděl vokál. Mozek mi prolili kyselinou a odešli středem. Vynikající!










LENG TCH´E - když kombinaci grindu a deathu, tak jedině od těchto maniaků. Tento večer to platilo bez výjimky. Kapela ve svých promo materiálech tvrdí, že hraje razorgrind. Musím říct, že rozhodně nepřehání. Během celého vystoupení jsem měl totiž pocit, že mi někdo drží pod krkem břitvu. Stačí jediný neopatrný pohyb a všude jsou najednou kaluže krve. Bylo to až démonické. Pánové jsou právem považováni za legendu. Jednalo se o neskutečnou smršť, o lavinu, o nekompromisní výmaz našich myslí. Navíc to bylo opravdové, ryzí, upřímné, syrové a surové. Pro mě osobně se jednalo přesně o takové to setkání, které si budu ještě dlouho pamatovat. Grind death metalové zabíjení v přímém přenosu! Excelentní!




























Grind death metal which will nail you on the wall! This Belgian maniacs LENG TCH´E reminds a bulldozer which shoves a tones of human skeletons. Cruelty is changed with massacre, one sharp riff is changed by another one and you are standing in the end and you have to really focus to not band your head in headbanging. Absolut killer concert! Grind death metal gig which kills everything, everywhere! Amazing morbid work! Great, very acute and pressurized gig! Inferno!

Zvukově bylo vše opět ošetřeno velmi dobře, jen u FEEBLE MINDED byl možná až příliš utopený zpěvák. K jinak pohodové organizaci bych měl jedinou připomínku. Poslední kapela prostě nemůže hrát od jedenácti. V týdnu všichni chodíme do práce a snad ve všech městech v republice jedou v té době poslední spoje. Jinak ale nemám k celému večeru žádných námitek, stejně jako ostatní. Škoda jen, že nás moc nebylo (odhadem něco kolem 30 platících plus pořádající a vystupující). Opět nepřišli členové spřízněných kapel, což asi nikdy nepochopím. To se dneska opravdu už navzájem muzikanti nepodporují? Divná doba. 


Za chvíli vstávám, čeká mě náročný den v práci a potom přejezd celé republiky. Večer sraz se základkou po 30 letech a v sobotu práce na chalupě v Jizerkách. Někdy je to náročné být fanouškem, podporovat, chodit na koncerty. Ale přece nebudu sedět doma, hladit donekonečna obrazovku, koukat na falešnou krev. Jsem ještě ze starý generace, která zažila ryzí smrt. Možná právě proto jsem si čtvrteční brutální večer tolik užil. Cítil jsem totiž, že je opravdový. Ryzí, upřímný. Ani nevíte, co to pro mě v dnešním pomýleném světě znamená. Buďte dobří a podporujte své oblíbené kapely! Přeji vám hezký den ze záhrobí a děkuji za skvělou akci!

about bands on DEADLY STORM ZINE/ o kapelách na DEADLY STORM ZINE:

ANIME TORMENT


Recenze/review - ANIME TORMENT - Afterlife (2017):

FEEBLE MINDED

Recenze/review - FEEBLE MINDED - Collapsing Existence (2019):

CUTTERRED FLESH

Recenze/review - CUTTERRED FLESH - Code​:​Violence (2018):

Author of photos and videos - Jakub Asphyx.

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound

----------------------------------------------------------------------------------------- 
sledujte nás na sociálních sítích - follow us on the social media: 

Instagram: 

facebook: 

twitter: 
Share this games :

TWITTER