DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 12. ledna 2019

Home » » Report, photos, video - TERRORIZER, SKELETAL REMAINS, DE PROFUNDIS - club Barrak, Ostrava - 12. 1. 2019

Report, photos, video - TERRORIZER, SKELETAL REMAINS, DE PROFUNDIS - club Barrak, Ostrava - 12. 1. 2019


VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound

Author of photos and videos - Jakub Asphyx.


"Zdááár, nemáš cígo?": žene se ke mě na plzeňském nádraží umolousaná mánička. A že jestli jedu na big beat a kde něco je. Očividně přišel z jiné doby, ožralý před jedenáctou ráno jak zákon káže. Čeká mě dlouhá cesta, až do Ostravy, ale to mu neřeknu. Chci se schoulit do své ulity, poslouchat poslední desku CANCER a CREATE A KILL, koukat z okýnka a mít klid (taky se trošku vylejt jak Patrasová!). Tak mu dám dvacku, víc v drobných nemám. Děkuje mi, jak kdybych mu daroval ledvinu. Mám si užít čaje v Praze. Je vtipnej, sice vágus, ale působí mileji, než partička mladých v kupé. Svištíme do hlavního města a oni si fotí i kliku u dveří. Selfie v Rokycanech ve vlaku, v Hořovicích, v Berouně. A k tomu se natáčí jak levný děvky. Jsem asi fakt už starej. Ještě, že mi holky píšou na mobil sprostý básničky, tlemím se a vypadám jak blázen. Roztrhnou se mi džíny v rozkroku, tak mám notně podchlazeno ohanbí.


Na hlaváku máme v hlavním městě chvilku čas, tak jej zabíjíme pivem v hospodě kousek od hlaváku. Cesta do Ostravy je na pohodu, jedeme s Petrou, Lenkou a Danou, tak se povídá, snažím se být vtipný. Stejně, když si to vezmete, nejsou jedním z hlavních důvodů, proč člověk chodí na metal, lidé? Setkávání, poznávání, kluci a holky, pivko, pohoda, klídek. Nemůžu se podobných chvil nabažit ani po 30 letech. Je sranda a o to jde především! Jsem až dojatý, panenky dělaly den předem oslavná trika pro moji osobu. Věc, která mě neskutečně potěšila.


V Ostravě na nás čeká Dáša s mámou a Janou i Carlosem ve Stodolní v hospodě. Na nádraží ještě dáme šamanskej tanec, hraju k tomu holkám rachtáním s plechovkama v igelitce. Vypadá to na super večírek, cestou do klubu samozřejmě čůrám do kašny, to si nemůžu nechat ujít. Připadám si jak v devadesátkách. Taky se trošku předvádím, to se musí, to je jasná věc.


Jsme v klubu, jdu pro točený, tam partička moravských metalistů. A hned, že děkují za blog, nechceš panáčka? Uff, poklona kamarádi, moc si vážím vašich slov. Jste skvělí, že podporujete death metal a underground. Bez vás bych tu nebyl ani já, protože by náš-váš blog nikdo nečetl. Posílám na Moravu velké díky, opravdu jsem vás rád viděl. Budu se těšit zase někde pod pódiem. 

V klubu Barrák se cítím jako doma, líbí se mi prostředí, na pohodu je zvuk, obsluha i pivo, a to i přesto, že mi tam minule na koncertě nějakej malej agresivní black metalista rozbil foťák a strhl mě zezadu k zemi (pak utekl). Ještě, že tu dnes není, oprava mě stále dva litry, asi bych ho roztrhal na kusy. Jsem rád, že jsem na deathu, na něj chodí dle mých zkušeností převážně pohodáři, žádný zakomplexovaný magoři. Do krve se mi vkrádá spokojenost, jsem ve velmi dobré náladě. Mě koncerty nabíjejí, rád potkávám podobně prokleté lidi. Baví mě i atmosféra a samozřejmě se taky rád podívám a pokecám (s hezkýma holkama ještě raději). Zkrátka a dobře, je mi skvěle na těle i duši, jsem doslova natěšený na první kapelu. A že byla sobotní nabídka pořádnou porcí poctivého undergroundu! Posuďte sami.



DE PROFUNDIS - loni tahle britská smečka vydala vynikající death metalové album, které mě zaujalo hlavně svojí zvláštní náladou. Temnou, magickou, zákeřnou, chladnou i žhavou zároveň. Těžko se to popisuje, lepší je poslouchat a já byl hodně zvědavý, zda se jim povede ducha desky ztvárnit i naživo. Ano, povedlo. Dobré vystoupení je podle mě to, které člověka pohltí a DE PROFUNDIS mě vtáhli ihned do své hry a nepustili až do konce. Byl jsem obětí šíleného dravce, rozervaný na kusy. Vynikající koncert po všech stránkách! Inferno! 












Death metal presenting here is sharp, uncompromising, old, ugly and insanely addictive. I appreciate very good, catchy ideas, really moldy sound and the spark I feel from each song. I'm excited about this gig and I enjoy it. Killer death metal, that will explode everything animate and inanimate! Great gravedigger job!

SKELETAL REMAINS - kalifornská pocta starému plesnivému death metalu se opět povedla. Mě se na téhle kapele líbí jejich nasazení, opravdovost. Co na tom, že lze z jejich tvorby zaslechnout již dávno známé motivy. Vzpomínám na PESTILENCE, CANCER, nověji pak GORGUTS, MORBID ANGEL. Vše je perfektně provedené, s nehranou živelností a živočišností. Pánové uchopili death metal přesně tím způsobem, jakým jej mám rád. Hroby se otevřely, rakve popraskaly, smrt byla všude kolem - tedy vše v pořádku. Doslova jsem se rochnil v otevřeném břiše plném ostrých riffů a zkažené krve. Skvěle! 











Turn all crosses and exhume the honest real death metal! Spirit of long-ago times is billowing everywhere, a lady with a scythe is walking around and Satan must smile. Coffins are cracked, the skulls are burning with heat, the bones are broken by pressure and energy. Did you want to meet your own Death? So you had the chance! Pure, wooden death metal that cursed us forever and threw it into the tombs. Killer!

TERRORIZER - kdysi dávno mi jeden kamarád vyprávěl, jak přežil bombardování v opravdové válce jako voják. Ten strach z něj nikdy nevymizel. Myslím, že v Ostravě jsme zažili něco podobného. Death metal a grind, namíchaný v šíleném výbušném poměru. Nekompromisní, přesní, takoví byli TERRORIZER. Samozřejmě, Pete Sandoval za bicí soupravou je neskutečný zvíře. Mám jeho hru hodně rád a chvílemi jsem koukal jako uhranutý. Vynikající práce! Ostatní ale vůbec nezaostávali. Kapela fungovala jako jeden velký rezavý, ale skvěle seřízený stroj na zabíjení. Byl to absolutní masakr! Totální devastace mozkových buněk. Měl jsem pocit, že apokalypsa je konečně tady. Zítra vstaneme a celý svět bude spálen a restartován! Peklo!

















Imagine a massive killing machine. The riffs were brutally killer, the voice devastating, the brutality of the inhuman drums. The massacre of the songs made us aware that the experienced butchers are standing before us. I've seen hell, now I can say it! TERRORIZER destroyed me as a powerful tsunami. I was just a piece of a rag, rocking in the wind of killer music. Perfect performance in all aspects. Total death!

Připadám si jako boxer, co má za sebou několik kol šíleného zápasu, byl jsem i v mosh-pitu, padl naznak, muzika mě totálně strhla. Jsem úplně vyšťavený a potřebuji si dát pivo. V Ostravě nebylo slabé kapely a já už teď věděl, že se nám dlouhý výlet vyplatil. Podobné zážitky jsou neopakovatelné, vypráví se o nich pak na festivalech, po hospodách a ostatní vám je jen tiše závidí. 

Klub byl hodně zaplněn, organizace i zvuk bez připomínek. Čekáme na taxíky, kecá se zatím s kapelama. Kluci se mi točí kolem křepelek, vše je v pořádku. Regiojet má zpoždění a já přemýšlím, čím jsem si všechnu tu radost a děvčata zasloužil. 




Zase ty vlaky, stavy podobné beztíži. Oční víčka mají co dělat, aby nepadly do říše snů. Pospávám, občas se probudím se strachem, že jsem přejel, mám i rozkecáno a tématem nočního spoje je foot fetišismus (hehe, přijde i průvodčí, ať jsme tišeji). Loučíme se v Praze na nádraží, panenky jsou tak hodný, že počkají než odjedu. Cesta na Plzeň uteče v polospánku. Melu z posledního, jsem zmuchlaný, zničený, je mi zima. Mám hlad a žízeň. Už abych byl doma, v teple u rodiny. "Tak co, jakej byl big beat mistře?": slyším jak ve snu za sebou. Mánička ze včera viděla dobrou duši, tak vyhrabu poslední drobné, usměju se a řeknu mu, že to bylo super, skvělý, úžasný, neopakovatelný. A že jsem si koncert moc užil. 

Bylo to na mě dlouhý, náročný a bolí mě celej člověk. Jenže já jsem ukován z opravdového thrashového kovu, několikrát s death metalem pohřben zaživa, spálen heavíkem a zchlazen i zakalen doomem. Jsem šedivějící rocková duše, poutník s jasným cílem. A jako takovému se mi v Ostravě opravdu hodně líbilo. Klub, lidé, kamarádi a hlavně kapely, tohle všechno způsobilo, že jsem doma zalehl do postele se samými radostnými pocity. Díky moc všem (a speciálně Petře, Daně a Lence, Dáše i mámě, Carlosovi i Janě) za milou a hezkou společnost)! Ochraňuj vás metal!

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound

Author of photos and videos - Jakub Asphyx.


------------------------------------------------------------------
about bands on DEADLY STORM ZINE/ o kapelách na DEADLY STORM ZINE:



Share this games :

TWITTER