DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

úterý 18. února 2020

Home » » Recenze/review - ASSASSIN - Bestia Immundis (2020)

Recenze/review - ASSASSIN - Bestia Immundis (2020)


ASSASSIN - Bestia Immundis
CD 2020, Massacre Records


for english please scroll down


Přiznám se, že jsem to nečekal. Opravdu ne. Německé ASSASSIN jsem poslouchal ještě v době, kdy se ke mě kdysi dostala kazeta "The Upcoming Terror" (1987). Potom jsem zaznamenal jejich znovuzrození a "návrat" v roce 2011. Bohužel, nic to se mnou nedělalo. Nedávno jsem měl ale tu čest na jednom malém české festivalu a kapela na mě působila jako polita živou vodou. Vystoupení mělo velký drive i sílu.

Když se mi dostala do rukou letošní novinka "Bestia Immundis", byl jsem opatrný. Dávkoval jsem si ji postupně, poslouchal ji v klidu, abych si vše pořádně užil. Dnes už mohu napsat, že se jedná o desku, ke které se budu rád a často vracet. Tohle je totiž thrash metal zahraný přesně tím způsobem, jakým to mám rád. Ostře, nekompromisně, zastarale, rezavě, prašivě. 



A tak jsem se zase na nějakou dobu vrátil do dob svého mládí, zavzpomínal na staré německé desky a novinku "Bestia Immundis" neustále protáčel ve svém přehrávači. Je to album od starých psů pro staré fanoušky. Nic nového pod sluncem, nic progresivního, některé momenty jsou dokonce trošku předvídatelné, ale mě to tentokrát vůbec nevadí. Vše je vyváženo nadšením, odhodláním a srdcem. Tohle je thrash metal ve stylu KREATOR, SODOM, DESTRUCTION, HOLLY MOSES. Kapela se s tím nijak nepáře, seká kolem sebe jako hladová šelma. Na výše zmiňovaném festivalu dokázala tahle smečka rozhýbat mé staré kosti a strhnout mě do mosh-pitu. S novou nahrávkou to mám hodně podobné. Zvuk je parádní, obal taktéž, vyzdvihl bych i vokalistu. Zbytek samozřejmě nezaostává. Album je navíc velmi dobře napsané a složené. Nezbývá tedy nic jiného, než roztočit hlavu v headbangingu. Staří, prašiví thrashoví psi ASSASSIN letos vydali desku, která vám přerazí čelist! 



Asphyx says:


I didn't expect it. Not really. I listened German ASSASSIN from the tape "The Upcoming Terror" (1987) when it came to me once. Then I noticed their rebirth and "return" in 2011. Unfortunately, it didn't do anything to me. But recently I had the honour to see them at a small Czech festival and the performance had a great drive and strength.

When I got to the hands this year's novelty "Bestia Immundis", I was careful. I dosed it gradually, listened to it calmly to enjoy everything. Today I can write that it is a record to which I will gladly and often return. This is thrash metal played exactly the way I like it. Sharp, uncompromising, outdated, rusty.




So I went back to my youth for some time, remembering the old German albums and constantly twisting the new "Bestia Immundis" in my player. It's an album from old dogs for old fans. Nothing new under the sun, nothing progressive, some moments are even slightly predictable, but this time I don't mind. Everything is balanced by enthusiasm, determination and heart. This is thrash metal in KREATOR, SODOM, DESTRUCTION, HOLLY MOSES style. It cuts like a hungry beast. At the aforementioned festival, this band was able to stir my old bones and pull me into a mosh-pit. I have it a lot of similar with the new record. The sound is great, the cover also, I would pick up the vocalist. Of course, the rest is not lagging behind. The album is also very well written and composed. All what to do is a to headbang. Old, rainy thrash dogs ASSASSIN released this album that will break your jaw!


tracklist:
01. The Swamp Thing (4:17)
02. How Much Can I Take? (3:59)
03. No More Lies (5:48)
04. Not Like You! (4:16)
05. The Wall (6:10)
06. Hell's Work Is Done (4:17)
07. The Killing Light (5:56)
08. Shark Attack (3:18)
09. War Song (3:55)
10. Chemtrails, Pt. 1 (2:48)
11. Chemtrails, Pt. 2 (4:09)

band:
Ingo Bajonczak Vocals
Frank Blackfire Guitar
Scholli Guitar
Joachim Kremer Bass
Björn Drums

https://assassin-band.de/
https://assassinband.bandcamp.com/
https://open.spotify.com/album/1bOa0DzVTSMdGUc795DpN3
https://www.youtube.com/user/AGDHQ
https://www.facebook.com/AssassinOfficial

Share this games :

TWITTER